تحریف گفتگوی رئیس سازمان سینمایی از سوی یک سایت

یک سایت خبری سینمایی گفتگوی رئیس سازمان سینمایی را با خبرگزاری تسنیم تحریف و باز نشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام كرد: سایت سینماپرس در اقدامی غیر اخلاقی به تحریف گفتگوی رئیس سازمان سینمایی با خبرگزاری تسنیم پرداخت و از قول حجت الله ایوبی نقل كرد كه وقت ما بیشتر از دیدن رسانه‌ها می‌ارزد. اهالی محترم رسانه از احترامی كه رئیس سازمان سینمایی و همكارانشان برای رسانه‌های جمعی قائلند، آگاهند. از آنجا كه این اقدام مصداق بارز نشر اكاذیب و تشویش افكار عمومی و اهانت به اهالی محترم رسانه است، سازمان سینمایی ضمن تكذیب نقل قول نادرست سایت یاد شده، هرگونه اقدام قانونی را حق طبیعی و قطعی خود می‌داند. 

حجت الله ایوبی در بازدید از خبرگزاری «تسنیم» که به مناسبت سالروز تاسیس این خبرگزاری صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگاران این رسانه و در پاسخ به این سوال که « آقای ایوبی مشهور است که شما هر روز سینماپرس را رفرش می کنید...» اظهار کرد: شاید باور نکنید، اما من تا حالا یک بار هم به سایت سینماپرس نرفته‌ام. برگزیده‌هایی است که دوستان درست می‌کنند و می‌آورند. چه برسد به اینکه بخواهم بر اساس این سایت نظردهی کنم. خیال می‌کنم که وقت ما خیلی بیشتر از این‌ها می‌ارزد.

اما سایت سینماپرس در اقدامی غیرحرفه‌ای با تحریف این سخنان در تیتر مطلب خود آورده که «وقت ما بیشتر از دیدن رسانه‌ها می‌ارزد».



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار