اصفهان؛

ديدار هيأت مديره ي نيروگاه جنوب اصفهان با استاندار

هيأت مديره ي نيروگاه جنوب اصفهان در ديدار با دكتر رسول زرگرپور در خصوص توسعه ي سرمايه گذاري در اين نيروگاه بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازاصفهان، رسول زرگرپور در ديدار هيأت مديره ي نيروگاه جنوب اصفهان با ايشان گفت: طرح هايي با ۱۵ ميليارد يورو اعتبار براي سرمايه گذاري داخلي و خارجي در اصفهان تدوين شده است و اين استان تنها استاني است كه در ماه هاي اخير ميزبان تعداد زيادي از سرمايه گذاران داخلي و خارجي بوده است.

استاندار اصفهان با بيان اينكه مركز خدمات و پنجره ي واحد سرمايه گذاري در اصفهان افتتاح شده است، افزود: سرمايه گذاران خارجي در سفر به اصفهان از جذابيت و فرهنگ و هنر اين شهرشگفت زده مي شوند.

زرگرپور اضافه كرد: مديريت استان از سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي استقبال مي كند و مقوله ي سرمايه گذاري را به صورت جدي پيگيري خواهد كرد.

مدير ارشد استان با اشاره به درخواست هيأت مديره ي نيروگاه جنوب اصفهانمبني بر توسعه ي سرمايه گذاري اين نيروگاه و احداث بخش بخار نيروگاه و تبديل آن به سيكل تركيبي با حدود ۵۵۰ ميليون يورو سرمايه گذاري جديد،گفت: مديريت استان آمادگي هر گونه همكاري با سرمايه گذاران و شركت ها دارد و سعي خواهدكرد كه مشكلات پيش روي سرمايه گذاران را حل نماييم

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.