ساری؛

شکست کاله آمل در لیگ برتر والیبال کشور

کاله آمل در لیگ برتر والیبال کشور شکست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هفته پنجم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در آمل تیم کاله مازندران از میهمان خود پیکان شکست خورد.

تیم کاله مازندران دیشب در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل میزبان پیکان تهران بود و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا در سومین مسابقه خود، دومین پیروزی را کسب کنند.

تیم کاله مازندران این مسابقه را با ترکیب رضا قرا، علیرضا جدیدی، علی شفیعی، نیکو فرریکس، علی حسین، حمزه زرینی و سعید شیرود قربانی آغاز کرد.

پیمان اکبری نیز از فرهاد قائمی، سامان فائزی، امیر غفور، ورمیگلیو، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مرندی و نیکولوف برای شروع این مسابقه پیکان استفاده کرد.

امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال نظارت بر این مسابقه حساس را بر عهده داشت و محمد شاهمیری و محمدرضا کاویانی به عنوان داوران اول و دوم او را همراهی کردند.

این مسابقه دو هزار و 500 تماشاگر داشت و بین ست دوم و سوم به دلیل برخی مشکلاتی که از سوی تماشاگران ایجاد شده بود، 15 دقیقه مسابقه متوقف شد و بعد از برطرف شدن مشکل، این دیدار ادامه یافت. این دیدار در مجموع یک ساعت و 51 دقیقه طول کشید.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، شکست ، کاله ، آمل ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.