دبیری فاتح شهرآورد تبریز،جشنواره گل حفاری/ برد شش امتیازی مقاومت، شام آخر ابطحی در ساری

رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج دیدار وارد هفته شانزدهم شد, گفتنی است این هفته از مسابقات روزشنبه با برگزاری بازی تیم های تاسیسات و یاسین پیشرو به پایان می رسد.

 به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابتهای لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج دیدار وارد هفته شانزدهم شد, گفتنی است این هفته از مسابقات روزشنبه با برگزاری بازی تیم های تاسیسات و یاسین پیشرو به پایان می رسد.

دبیری تبریز ۴ - مس سونگون یک

گلزنان: جواد اصغری مقدم ۳ و رشید قلی پور (دبیری)،حامد حسین زاده (مس سونگون)
دربی تبریز به نوعی حساس ترین دیار هفته شانزدهم بود که بین تیمهای دوم و سوم جدول رده بندی برگزار می شد. دبیری های تبریز با برتری در این دیدار می توانستند به صدر جدول نزدیک شوند و مسی ها با توجه به برگزاری دیرتر بازی تاسیسات دریایی مطمین بودند که با برد در این بازی حداقل دو روز در صدر جدول ایران قرار می گیرند. تیم فوتسال دبیری تبریز که میزبان این شهراورد بود بازی را بهتر آغاز کرد و توسط اصغری مقدم که مربی تیم هم هست به گل رسید. این گل تا پایان نیمه اول پا برجا ماند تا تیم دبیری در ادامه نتایج خوبش در نیمه اول برنده به رختکن برود. در آغاز نیمه دوم شاگردان افضل بازی را هجومی تر ادامه دادند و توسط حسین زاده به گل تساوی رسیدند اما این گل بار دیگر توسط اصغری مقدم بی اثر شد تا این مربی بار گلزنی تیم را هم به دوش بکشد. دبیری ها در ادامه دو بار دیگر هم توسط قلی پور و اصغری مقدم گلزنی کردند تا بازی با برتری دبیری به پایان برسد و هر دو تیم تبریزی هم امتیاز با هم در مکان دوم و سوم جای بگیرند.

گیتی پسند اصفهان یک - آذرخش بندرعباس صفر
گلزنان:احمد اسماعیل پور ( گیتی پسند)
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته شانزدهم میزبان آذرخش بندرعباس بود. شاگردان رضا لک در این دیدار برای برتری در خانه و نزدیک شدن به بالای جدول به میدان آمده بودند و از ابتدای بازی با در اختیار داشتن توپ و میدان سعی در رسیدن به دروازه حریف داشتند اما دفاع خوب و پر تلاش آذرخش مانع گلزنی گیتی پسنذی ها می شد. در ادامه تیم گیتی پسند با خطای ششم تیم آذرخش به پنالتی ار نقطه دوم دست یافت که مهدی جاوید بهترین فرصت را از دست داد و نتوانست گلزنی کند. دقایقی بعد اسماعیل پور روی پاس تقی زاده دروازه آذرخش را گشود تا شاگردان رضا لک با یک گل برتری به نیمه دوم بیایند. تلاش دو تیم در نیمه دوم هم گلی در پس نداشت و تنها اخراج میری زاد از آذرخش نکته قابل بیان نیمه دوم بود تا بازی با برتری خفیف گیتی پسند به پایان برسد. بدین ترتیب گیتی پسند فاصله خود با صدر و دیگر مدعیان حفظ کرد.

حفاری اهواز ۷ - فردوسی مشهد یک
گلزنان: محمد صفری ۲ و احمدملاعلی۲ و رامین کریمی نژاد و فرهاد توکلی و شاهب طالبی(حفاری)، ابراهیم حاجتی ( فردوسی)
تیم فوتسال حفاری اهواز، دیگر تیم مدعی فوتسال ایران در هفته شانزدهم مقابل فردوسی مشهد قرار گرفت. همانطور که در گزارش پیش بازی نوشتیم شاگردان حسن زاده که روزهای خوبی را پشت سر می گذارند در این دیدار خانگی کار سختی مقابل تیم بخران زده فردوسی نداشتند و در همان نیمه اول با برتری قاطع ۴ بر صفر کسب سه امتیاز خود را در این دیدار بیمه کردند. در نیمه دوم هم جشن گلزنی حفاری ها ادامه داشت و سه بار دیگر موفق به گلزنی شدند تا با نتیجه ۷ بر صفر از حریف پیش باشند. اما در دقیقه پایانی ابراهیم حاجتی برای فردوسی گل زد تا عدد صفر از نام این تیم برداشته شود.

مقاومت البرز یک - شهروند ساری صفر
گلزنان: رحمان سارانی (مقاومت)
دیدار حساس تیم های پانزدهم امتیازی ایران در هفته شانزدهم بسیار نزدیک و جذاب پیگیری شد. در این دیدار شاگردان جوان رضا فلاح جوان در تیم مقاومت مقابل شاگردان باتجربه تر سید مهدی ابطحی مربی با تجربه فوتسال ایران قرار گرفتند و توانستند با بهره گیری از شرایط میزبانی و با گل سارانی از حریف خود پیش بیافتند. تک گل سارانی در نیمه اول پابرجا ماند تا دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند. هر دو تیم در نیمه دوم با هدف گلزنی وارد زمین شدند اما رقابت شانه به شانه بی ثمر ماند و دفاع تیم سربازها نتیجه داد تا مقاومت البرز بعد از شکست آذرخش در دومین هفته متوالی یک رقیبش را در نبرد رودررو مغلوب کند تا با شایستگی از انتهای جدول بگریزد. تیم شهروند هم با این باخت اوضاع نابسامانش را بحرانی تر از هر زمانی می بیند و می توان پیش بینی کرد در ساعات پیش رو خبر اخراج سرمربی این تیم در خروجی اخبار قرار گیرد.

فرش آرای مشهد - منصوری قرچک
گلزنان:جیسون(3) ، علی اسعدی ، شهرام شریف زاده ( فرش آرا)، محمد طاهری (3) ، علی کیایی(منصوری)
آخرین دیدار روز نخست هفته شانزدهم لیگ برتر بین تیم های فرش ارا و منصوری قرچک برگزار شد در این دیدار تیم فرش ارا که با خرید چند بازیکن با تجربه به دنبال جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول می باشد، مقابل شاگردان داورزنی قرار گرفتند که با روحیه مضاعف از برتری هفته گذشته مقابل تاسیسات مدعی به مشهد سفر کرده بودند.
در این دیدار تیم منصوری ابتدا با گل طاهری از میزبان پیش افتاد اما فرش ارایی ها بازی را در نیمه اول به تساوی کشاندند. در اغاز نیمه دوم تیم مشهدی به بازی هجومی خود ادامه داد و با درخشش جیسون برزیلی که برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان می رفت نتیجه را به 5.2 رساند. جیسون در اولین تجربه اش در لیگ ایران هتریک کرد. در ادامه منصوری ها با زدن دو گل به یک قدمی کسب امتیاز رسیدند اما دفاع شاگردان مرتضایی مانع از به تساوی رسیدن بازی شد تا تیم مشهدی با دومین پیروزی در نیم فصل دوم از انتهای جدول جدا شود.

همچنین آخرین دیدار این هفته از مسابقات از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۳ آبان بین تیم های تاسیسات دریایی تهران و یاسین پیشرو قم برگزار می شود. گفتنی است تیم فوتسال میثاق تهران در این هفته از رقابتها استراحت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.