برتری دشوار تاسیسات در نبرد سرمایه دارها/ داور به داد صدرنشین رسید

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با برتری دشوار در برابر یاسین پیشرو قم بار دیگر فاصله اش را با رقیبان افزایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران امروز به میزبان تاسیسات دریایی تهران برگزار شد. این دیدار که در ورزشگاه فدراسیون هندبال ایران برگزار می شد تیم صدرجدولی تاسیسات دریایی تهران پذیرای یاسین پیشرو قم که یکی دیگر از تیم های متمول لیگ به حساب می آمد رفت.

در این دیدار تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و از حریف خود پیش افتاد اما بازی نزدیک و دیدنی دو تیم بارها با نوسان و تغییر در نتیجه تا دقایق پایانی مهیج باقی ماند. در حالی که بازی با حساب ۵-۳ به سود تاسیسات بود گلی که تاسیساتی ها تحت فشار به حریف دادند بار دیگر رقابت را جذاب کرد تا میثم اینانلو با زدن گلی دیگر کار را به تساوی ۵-۵ برساند.
 
در این شرایط و در حالی که تیم های مدعی دیگر لیگ نظیر دبیری و مس و گیتی پسند و حفاری همگی خوشحال از توقف شمسایی و یارانش بودند، تصمیم عجیب داور مبنی بر اخراج  بازیکن تیم قمی باعث شد شرایط بازی و تشنج در تیم یاسین به یاری نماینده تهران بیاید تا  تاسیساتی ها با دو گل از رقیب پیشی گیرند بار تا شاگردان شمسایی با این برد دشوار اما شیرین بار دیگر در جدول رده بندی از حریفان فاصله بگیرند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.