پیش بازی هفته هفدهم؛

دربی دوستانه درتهران، هفته دشوار دیگر بالانشینان/حفاری در تبریز به امید کشف مس، نبرد سخت دبیری در قرچک

هفدهمین هفته از هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه با برگزاری شش دیدار همزمان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار جذاب در روز پنج شنبه پیگیری می شود.

میثاق تهران - تاسیسات دریایی تهران
شهرآورد تهران در هفته هفدهم درحالی بین شمسایی و خوراکچی برگزار می شود که محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق از حضور در این دیدار محروم می باشد. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که تیم میثاق بعد از نیم فصل و با اضافه شدن مربی جدید تنها یک امتیاز کسب کرده و تاسیسات دریایی هم اقتدار اول فصل خود را از دست داده است و هر دو تیم به کسب نتیجه در این دیدار نیاز دارند. میثاقی ها به عنوان میزبان کار سختی در این دیدار دارند اما خوراکچی امیدوار است برای بار دوم مچ شمسایی را در مصاف رو در رو بخواباند.
مس سونگون ورزقان - حفاری اهواز 
در حساس ترین دیدار این هفته از رقابتها تیم رده دومی مس در خانه به مصاف تیم قدرتمند و اماده این روزهای فوتسال ایران یعنی حفاری می رود. حفاری اهواز پس از چندین نتیجه خوب و بردهای مقتدر و ارزشمند هفته گذشته فردوسی مشهد را هفت بر یک در هن کوبید و حالا با روحیه مناسب به مصاف مس می رود. حفاری ها اگر می خواهند مدعی جدی قهرمانی باشند باید در مصاف های رودر رو با بالا نشینان برنده باشند و این بتزی می تواند تا حدی تکلیف این تیم را تعیین کند. مسی های تبریز هم که روزهای خیلی خوبی ندارند و هفته گذشته دربی تبریز را به شکل بدی واگذار کردند در این هفته اهمیت این امتیاز را می دانند و بعید است به راحتی امتیازی به حفاری بدهند. شاگردان گران قیمت افضل برای حفظ جایگاه مناسب خود برای گرفتن امتیاز این بازی هم قسم شده اند. 
منصوری قرچک - دبیری تبریز 
دیگر تیم بالانشین و اماده این روزها یعنی دبیری تبریز هم در هفته هفدهم کار سختی دارد. تیم دبیری که با نتایج خوب خود روزهای ناخوش ابتدای فصلش را به فراموشی سپرده و هم امتیاز با مس در حایگاه سوم قرار دارد، باید در این هفته به ورزشگاه هفت تیر قرچک تیم غول کش منصوری برود. منصوری ها که تا همین چند سال پیش غول فوتسال ایران بودند حالا اکثر تک بازیهای بزرگ خود را می برند و غولهای حوان فوتسال را ازار می دهند. منصوری که در هفته گذشته در دیداری جذاب مغلوب فرش ارا شد و با انگیزه فراوان به دنبال بردن دومین دیدار سختش در نیم فصل دوم است. ابن دیدار می تواند از نظر فنی و حساسیت رقابت جذاب و دیدنی باشد.
شهروند ساری - گیتی پسنداصفهان
گیتی پسند اصفهان دیگر تیم بالانشین لیگ هم مانند باقی تیم ها در هفته هفدهم کار دشواری دارد و باید در قلعه عقابها به مصاف تیم شهروند برود. کسب امتیاز در ساری همیشه دشوار است حتی اگر اوضاع تیم نامناسب باشد هم تماشاگران و بازیکنان با تجربه تیم کار را برای حریف دشوار می کنند. حال باید ببینیم رضا لک می تواند اوضاع تیمش را رو براه کرده و سومین بردش را در گیتی پسند بدست اورد یا نه. شرایط نامشخص شهروند هم بعد از این بازی می تواند یک سره شود. 
فردوسی مشهد - مقاومت البرز
تیم مقاومت کرج پس از دو برد مقابل پایین جدولی ها باز هم مقابل یک تیم پایین جدولی قرار می گیرند. فردوسی ها پس از هفته ها ناکامی امیدوارند بتوانند تیم مقاومت جوان را شکست دهند تا کمی از شرایط بحران دور شوند. اگر تیم فردوسی با نطام پدر و پسری اداره نمی شد می توانستیم این بازی را اخرین فرصت نعمتی بدانیم اما با توجه به اختیار تام مصطفی نعمتی هنوز خطری این مربی را تهدید نمی کند.
یاسین پیشرو قم- فرش ارای مشهد
در اخرین دیدار این هفته تیم یاسین پیشرو به مصاف فرش ارا می رود. فرش ارا که در نیم فصل دوم تغییرات مثبتی داشته امیدوار است در این هفته تیم یاسین پیشرو را که همواره شرایط نوسانی دارد متوقف کند اما یاسینی ها در این هفته با بازگشت وفایی به مصاف حریف می رود، نتیجه این دیدار در هر صورت به ضرر غیاثی خواهد بود که در مطلبی مجزا به آن می پردازیم.
تیم اذرخش بندرعباس در این هفته استراحت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار