عرفان کارش را بلد است

سه‌کناری: ضربه بزرگی در دوران مصدومیتم خوردم

بازیکن تیم ملی هندبال ایران معتقد است در دوران آسیب‌دیدگی‌اش کسی به او کمک روحی نداده و وی به تنهایی خودش را به شرایط آرمانی رسانده است.

امید سه‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آسیب‌دیدگی‌ام پس از نخستین اردوی تیم ملی درمشهد اتفاق افتاد و از ناحیه کمر به شدت مصدوم شدم. البته تا پایان اردو حضور داشتم اما مصدومیتم تشدید شد.

سه‌کناری اضافه کرد: به این ترتیب تمرینات شخصی خود را آغاز کردم اما در اردوی دوم هم ضربه شدیدی به ناحیه صدمه دیده‌ام خورد و این موضوع باعث شد در ترکیب نهایی تیم ملی در بازی‌های قطر حضور نداشته باشم. 

وی درباره شرایط کنونی‌اش گفت: خدارا شکر مصدومیت من برطرف شده و از یک هفته گذشته تمریناتم را آغاز کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و در اردو پا به پای بچه‌ها تمرین کنم. 

سه‌کناری درباره تیم ملی هندبال و نتایج اخیرش توضیح داد: خوشحالم. بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند و با حضور در فینال آسیا نتیجه خوبی به دست آوردند. هرکسی می‌توانست پیش‌بینی کند که قطر در کشور خود قهرمان خواهد شد. آن‌ها نایب قهرمان جهانند اما از  آنجا که با بازیکنان تبعه این افتخارات را کسب کردند باید ایران را بدون شک قهرمان آسیا بدانیم. 

وی افزود: تیم ملی با قطر خوب جنگید و به مقام نایب قهرمانی رسید. امیدوارم در رقابت‌های بین‌قاره‌ای بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، هرچند کار سختی در پیش داریم و اصلاً راحت نیست. تیم‌های قدرتمند اروپایی و دیگر نقاط جهان در این دیدار‌ها حضور دارند. 

سه‌کناری درباره میزبان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک ریو،ق اظهار کرد: اگر این امتیاز را بگیریم، کار بزرگی کرده‌ایم. البته این موضوع بستگی به مسئولان فدراسیون دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. هندبال ورزش مظلومی در ایران است. نسل حاضر از سال 88 در تیم ملی حضور دارند و به مقام‌های خوبی در بازی‌های آسیایی رسیده‌اند اما همیشه کمتر از دیگر ورزش‌های گروهی به فدراسیون هندبال توجه شده است. 

وی درباره عرفان اسماعیلاجیج سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: در حد کمی این مربی را می‌شناسم اما مربی خوب، قاطع و کاربلدی است و با کمک مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی عملکرد خوبی داشته است. به لحاظ روحی عملکرد مثبتی داشته و می‌داند چه زمانی چه نوع برخوردی داشته باشد. 

بازیکن تیم ملی هندبال ایران اضافه کرد: خوشحالم که برگشتم. از خیلی چیزها دلم گرفتم. نخستین بار بود که در این سال‌ها مصدوم می‌شدم و کسی کمک روحی به من نکرد. در دوران مصدومیتم ضربه بزرگی خوردم اما توانستم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. امیدوارم در بحرین نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. 

انتهای پیام/ 



برچسب ها: هندبال ، بحرین ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار