مرتجی: کمک می کنیم تا تیم ملی کشورمان افتخار بیافریند

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس گفت:در رابطه با فاصله مسابقات لیگ برتر هندبال اگر چه باشگاهها و مربیان لطمه می خورند، باید دست به دست دهیم تیم ملی افتخار بیافریند.

شهرداد مرتجی سرمربی تیم منیزیم فردوس در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در هفته نهم دور برگشت  بازی امروز لیگ برتر باشگاهها ی هندبال تیم  منیزیم فردس میزبان شهرداری کاشان بود.بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، هردو تیم برای صعود به دور بعد تلاش کردند و جنگیدند.

وی در ادمه افزود:تیم منیزیم برای صعود به دور بعد با تمام نیرو بازی کرد ، با عملکرد خوب در دفاع و وجود دروازه بانان خوب این تیم توانستیم با نتیجه خوب  29بر 18 از سد شهرداری کاشان عبور کنیم.

دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد:از بخش داوری بسیا راضی هستم. چرا که  کوبل خوب  و موفق بین المللی کشورمان کلاهدوزان  و موسویان در این دیدار به قضاوت پرداختند ،و مانند همیشه قضاوت بدون نقصی داشتند.

سرمربی تیم منیزیم در خصوص وقفه در مسابقات لیگ گفت:این فاصله باعث لطمه مالی به باشگاهها می شود و مربیان را نیز بلا تکلیف می کند. اما برای ارتقا و پیشرفت هندبال کشورمان و تیم ملی باید دست به دست دهیم و تلاش کنیم ملی پوشان افتخار آفرینی نمایند  ، و باعث افتخار جامعه هندبال شوند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار