دانشجو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وحدت در میان اصولگرایان تبدیل به "باید" شده است

وزیر علوم دولت دهم گفت: مسئله وحدت امروز در میان اصولگرایان تبدیل به "باید" شده است چرا که ما راهی جز انسجام نداریم.

"کامران دانشجو" عضو هیئت موسس جبهه یکتا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه اظهار داشت: جبهه یکتا نقش خود را برای انتخابات مجلس و در مجموعه اصولگرایی ایفا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جبهه یکتا کار خود را در قالب شورای همگرایی اصولگرایان پیش خواهد برد، ادامه داد: ما قائل به گفتمان کارآمدی و تحول هستیم. مسئله وحدت امروز در میان اصولگرایان تبدیل به "باید" شده است چرا که ما راهی جز انسجام نداریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تشکیل قریب‌الوقوع شورای هماهنگی اصولگرایان نیز گفت: تشکیل شورا در بدنه جریان سیاسی اشکالی ندارد اما آنچه که مهم است اینکه در نهایت، مسیر این کثرت باید به وحدت منتهی شود.

دانشجو همچنین درباره تأثیر تصویب برجام بر وحدت اصولگرایان گفت: پس از آنکه مقام معظم رهبری مجموعه برجام را با قید شروط و دستوراتی پذیرفتند و دولت را مجاز به اجرای آن کردند، دیگر اختلافی در جبهه اصولگرایان و حتی دولت در این باره وجود نخواهد داشت.

وزیر علوم دولت دهم در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توانیم در مسیر وحدت اصولگرایان شاهد کنار هم قرار گرفتن علی لاریجانی با جبهه پایداری باشیم، گفت: نمی‌دانم؛ این را باید از خود آن‌ها سوال کنید. من امیدوارم که تمام مجموعه اصولگرایی به بهترین شکل دور هم جمع شوند تا پیروزی در میدان انتخابات مجلس دهم را متعلق به خود کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار