سمیع‌زاده: کریمی با اجازه ما از فدراسیون شکایت کرد

دبیر فدراسیون شنا درباره شخصی که از فدراسیون شکایت کرده بود و حالا سرپرست هیات شنای استان تهران است توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان چند روز پیش غلامحسین کریمی به عنوان سرپرست هیات شنای استان  تهران برگزیده شد.
کریمی شخصی بود که در دو سه سال گذشته با شکایت از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوحساب این فدراسیون را مسدود کرده بود. در این خصوص با محسن سمیع‌زاده دبیر فدراسیون به گفت‌و‌گو پرداختیم.

وی در این باره گفت: در مدیریت قبلی فدراسیون بدهی‌های زیادی به افراد حقیقی و حقوقی وجود داشت و بسیاری از افرادی که به فدراسیون خدمات ارائه داده بودند به دلیل بازنگشتن پولشان متضرر شدند.
غلامحسین کریمی یکی از این افراد بود که با قرص‌دادن حدود چهل‌هزار دلار آمریکا به مدیریت وقت فدراسیون مقدمات حضور تیم ملی شنا به مسابقات جهانی و اردوی کرواسی را فراهم کرده بود.

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا به دلیل آشفتگی در اسناد مالی فدراسیون مدرکی که ثابت می‌کرد کریمی به فدراسیون پولی قرض داده است از بیم رفت و او تنها رسیدی از فدراسیون داشت.

دبیر فدراسیون شنا اضافه کرد بعد از به روی کارآمدن جعفری سرپرست فدراسیون، کریمی با اجازه از فدراسیون شنا شکایت خود را به دادگاه ارائه کرد و از مراجع قضایی خواسته شد درباره این موضوع اظهار نظر کنند و به تبه آن حساب فدراسیون مسدود شد و در نهایت مراجع قضایی حکم باز پس‌دادن بدهی فدراسیون به کریمی را ارائه دادند.

سمیع‌زاده خاطرنشان کرد: در مهر سال 92 بدهی کریمی پرداخت شد و اکنون وی به عنوان یکی از فعالین رشته شنا در هیات استان تهران به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند.

دبیر فدراسیون شنا درباره وضعیت هیات استان تهران گفت: رک بگویم هیات شنای استان تهران تعطیل است و توسعه این رشته در بیست‌و‌پنج سال اخیر در حال نابودی است.رییس یک هیات باید عاشق و دلسوز باشد چون هیچ پولی در این هیات‌ها وجود ندارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار