بازی خونین دو کودک خردسال با مرگ پایان یافت

شوخی های بچگانه ی دو کودکی که در شیکاگو به درگیری منجر شد، با قتل یکی از آنها به پایان رسید.

بازی خونین دو کودک خردسال موجب مرگ یکی از آنها شد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دو کودک خردسال در جمع دوستانشان. در حال بازی کردن با یکدیگر بودند، که ناگهان بازی ها و شوخی های بچگانه منجر به دعوا شد و رنگ خون گرفت.در این جریان بروس که 8 سال دارد به طرف دوستش استارک که ده سال دارد شلیک می کند و او را به قتل می رساند.

بر اساس گزارش پلیس, نیروهای اورژانس به سرعت به محل حادثه حاضر می شوند و استارک را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل می کنند, اما او به محض رسیدن به بیمارستان جانش را از دست می دهد.کودک 8 ساله پس از حادثه پای به فرار میگذارد که پلیس پس از تعقیب و گریز چند ساعته موفق به دستگیری او میشود .شواهد نشان میدهد خانواده اش او را پنهان کرده بودند.پدر او گفت : تیراندازی کاملا تصادفی بوده و اصلا نمی داند که پسرش اسلحه را از کجا آورده است.

پلیس محلی شیکاگو در پایان خاطرنشان کرد : باید ارگان حفظ حریم خصوصی کودکان به منظور تربیت درست آنان و آموزش بازی های درست کودکانه  تشکیل شود.گفتنی ست ; بروس به علت سن کم به مرکز بازداشت نوجوانان منتقل شد و عکس او نیز به همین علت اجازه ی انتشار پیدا نکرد.

انتهای پیام /

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار