دبکا فایل: هدف از حملات پاریس، ربودن اولاند بود

یک پایگاه اینترنتی صهیونیستی ادعا کرد هدف از حملات مرگبار پاریس، ربودن رئیس جمهور فرانسه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه صهیونیستی دبکا فایل به نقل از منابع آگاه ادعا کرد: هدف تروریست‌ها در حملات پاریس، ربودن فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، بوده است.

این پایگاه اینترنتی وابسته به سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، مدعی شد: هدف اصلی مهاجمان حملات پاریس، فرانسوا اولاند بوده است. 

براساس اطلاعاتی که از بررسی سیستم های ارتباطی مهاجمان حملات پاریس به دست آمده است، آنها بر حضور اولاند در بازی دوستانه فرانسه و آلمان تاکید می کردند. این مسئله نشان دهنده آن است که مهاجمان قصد داشتند اولاند را یا ترور کنند یا به گروگان بگیرند. به همین دلیل است که فرانسوا اولاند، روز شنبه بلافاصله بعد از این حملات،‌داعش را تلویحا به اقدام جنگی متهم کرد. 

یکی از تروریست‌های عامل حملات پاریس پیش از آنکه بمیرد، فریاد زد، این نتیجه سیاست خارجی اولاند است. براساس اظهارات شاهدان، یکی دیگر از آنها که به سمت رستورانی در پاریس تیراندازی می کرد، فریاد زد، این به خاطر سوریه است. 

به نظر می رسد وقوع شش عملیات جداگانه در پاریس برای به اشتباه انداختن نیروهای امنیتی فرانسه و انجام هدف آخر یعنی ترور اولاند بوده است. 

دبکا فایل در خاتمه با زیر سئوال بردن دستگاه‌های اطلاعاتی فرانسه و فقدان عوامل انسانی مسلط به زبان عربی  برای پیشگیری قبل از وقوع حادثه نوشت: حملات خرابکارانه داعش در فرانسه، خبری بد برای پایتخت های کشورهای غربی است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار