فعال حقوقی: احتمال مشارکت اسرائیل در حملات تروریستی پاریس وجود دارد

یک فعال حامی حقوق فلسطینی ها احتمال مشارکت رژیم صهیونیستی را در حملات تروریستی اخیر پاریس مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه جروزالم پست در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: ماری هاجیز- تامپسون از پایه گذاران جنبش غزه آزاد‌ بعد از حملات تروریستی در پاریس در صفحه توییتر خود نوشت احتمال دارد رژیم صهیونیستی در پشت پرده حملات اخیر در پاریس بوده باشد. 

وی گفت: من رژیم صهیونیستی را به مشارکت در حملات اخیر متهم نمی کنم، اما همه می دانیم که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام اخیر اروپایی ها مبنی بر تحریم این رژیم به علت تداوم شهرک سازی بشدت ناراحت است.

نویسنده جروزالم پست نوشت: این فعال حقوق فلسطینی ها ابتدای امسال هم در هنگام حمله به دفتر مجله شارلی ابدو در فرانسه احتمال مشارکت اسرائیل و آژانس اطلاعاتی آن موساد را در آن حمله مطرح کرده و گفته بود هدف از این اقدام اسرائیل ضربه زدن به روابط خوب فلسطینی ها و فرانسه است. این فعال حقوق بشر معتقد است نمایندگان مجلس فرانسه در سال دو هزار و چهارده به علت حمایت از تشکیل کشور مستقل فلسطین بشدت اسرائیل را خشمگین کردند.

اتحادیه اروپا اوایل این هفته لایحه ای علیه رژیم صهیونیستی تصویب کرد که بر اساس آن این اتحادیه کالاهای صهیونیستی را که در مناطق اشغال شده در سال هزار و نهصد و شصت و هفت و در جریان جنگ شش روزه تولید می شوند تحریم می کند و اجازه فروش این کالاها را در اروپا نمی دهد.

جنبش غزه آزاد اعلام کرده است ماموریت آن شکستن محاصره غیرقانونی منطقه غزه از سوی رژیم صهیونیستی و آزادی یک و نیم میلیون مردم ساکن آن است. این جنبش محاصره غزه را از سوی رژیم صهیونیستی به معنای تنبیه جمعی مردم فلسطین می داند و معتقد است این رژیم با محاصره غزه اقتصاد این منطقه را هم نابود کرده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار