راه یابی سمیه عباسپور به فینال رقابت های کامپوند قهرمانی آسیا

سومین روز از رقابت های قهرمانی تیر و کمان معلولین در بخش قهرمانی آسیا برای کاروان ایران با راه یابی سمیه عباسپور به فینال مسابقات کامپوند پایان یافت.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سومین روز از رقابت های قهرمانی تیر و کمان معلولین در بخش قهرمانی آسیا برای کاروان ایران با راه یابی سمیه عباسپور به فینال مسابقات کامپوند پایان یافت.
وی در مصاف با حریفان خود در مرحله حذفی موفق شد به عنوان فینالیست به مرحله نهایی راه یابد و روز سه شنبه، 26 آبان ماه برای کسب نشان طلا به میدان خواهد رفت.
شهاب ریحانی و مجید کاکوش نیز دیگر نمایندگان کشورمان در رقابت های کامپوند به ترتیب در مراحل یک هشتم و یک چهارم تنها با اختلاف یک امتیاز حذف و از راه یابی به مراحل بالاتر بازماندند.
بدین ترتیب کاروان جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه دو نماینده در فینال رقابت های ریکرو و کامپوند زنان خواهد داشت و فردا، دوشنبه نیز تیم میکس کامپوند ایران متشکل از سمیه عباسپور و شهاب ریحانی به مصاف حریفان می روند.
روز گذشته و با پایان یافتن رقابت های کسب سهمیه، زهرا نعمتی و مجید کاکوش با کسب دو نشان طلا موفق شدند سهمیه بازی های پارالمپیک 2016 ریو را بدست آورند.
رقابت های قهرمانی تیر و کمان معلولین آسیا با حضور نمایندگان 15 کشور آسیایی از 22 تا 26 آبان ماه به میزبانی بانکوک در جریان است و تیم ملی تیر و کمان جمهوری اسلامی ایران نیز با ترکیب زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش در این رقابت ها حضور یافته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار