رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا - تایلند؛

تیم میکس کامپوند ایران نایب قهرمان شد/ پایان کار ایران با ۵ مدال رنگارنگ

تیم میکس کامپوند ایران به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا دست یافت.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در آخرین روز از رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا، تیم میکس کامپوند ایران، متشکل از سمیه عباسپور و شهاب ریحانی مقابل چین به میدان رفت و با ثبت امتیاز نهایی 143 نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

بدین ترتیب، پرونده کاروان ایران در این مسابقات با کسب 3 نشان طلا و 2 نقره بسته شد و ملی‌پوشان کشورمان که موفق به کسب 2 سهمیه پارالمپیک توسط نعمتی و کاکوش شده بودند بامداد جمعه، 29 آبان ماه به کشور بازمی‌گردند.

برای کاروان ایران، زهرا نعمتی 2 نشان طلا (یک طلا در بخش مسابقات کسب سهمیه و یک طلا در بخش قهرمانی آسیا) بدست آورد. مجید کاکوش در بخش کسب سهمیه به یک نشان طلا دست یافت و سمیه عباسپور نیز در بخش قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره رسید. تیم میکس کامپوند ایران متشکل از سمیه عباسپور و شهاب ریحانی نیز به نشان نقره دست یافتند.

تیم ایران در این مسابقات در مجموع موفق به کسب دو سهمیه مستقیم پارالمپیک 2016 توسط نعمتی و کاکوش شد و با احتساب سهمیه های بدست آمده از مسابقات جهانی آلمان، هم اکنون ایران 6 سهمیه مستقیم (4 سهمیه ریکرو، یک کامپوند و یک کامپوند کلاس W1) در رشته تیر و کمان دارد.

رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا با حضور نمایندگان 15 کشور آسیایی از 22 تا 28 آبان ماه به میزبانی بانکوک در جریان است و تیم ملی کشورمان نیز با ترکیب زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش در این رقابت‌ها حضور یافته است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار