کردستان؛

وزیر اطلاعات وارد استان کردستان شد

وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم وقتی ببینند مسئولان با هم همدل و هم افزا هستند، دلگرم می‌شوند و دلگرمی مردم پیشرفت در امور استان و کشور را در پی دارد.

وزیر اطلاعات وارد استان کردستان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام سید محمود علوی صبح امروز وارد استان کردستان شد و با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان با حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی دیدار کرد.

وزیر اطلاعات با ابلاغ سلام گرم ریاست جمهوری به مردم و مسئولان استان کردستان گفت: خوشبختانه امنیت خوبی در استان کردستان برقرار است و این جز با همدلی مدیران استان در حوزه های نظامی، امنیتی، قضایی و سایر دستگاه‌ها و درایت نمایندگی ولی فقیه میسر نیست.

وی همدلی مسئولان را زمینه ساز ایجاد آرامش بیشتر در فضای کشور و پیشبرد کارها عنوان کرد و افزود: مردم وقتی ببینند مسئولان با هم همدل و هم افزا هستند، دلگرم می‌شوند و دلگرمی مردم پیشرفت در امور استان و کشور را در پی دارد.

آیت الله حسینی شاهرودی نیز ضمن خیر مقدم به وزیر اطلاعات از عملکرد دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و قضایی استان به ویژه تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.