رحماندوست در دیدار نماینده حماس:

حمایت از مردم فلسطین آرمان ملی جمهوری اسلامی ایران است

رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت مجلس گفت: حمایت از مردم فلسطین آرمان ملی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، مجتبی رحماندوست رئیس فراکسیون فلسطین و مقاومت مجلس شورای اسلامی در دیدار "خالد قدومی" نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، گفت: موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس یک آرمان ملی در جمهوری اسلامی ایران است و همه اقشار مردم از آن حمایت می‌کنند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز همواره از هر کوششی برای احقاق حقوق مردم فلسطین و طرح مظلومیت ایشان در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای دریغ ننموده است.

"خالد قدومی" نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: متأسفانه شرایط امروز جهان اسلام و درگیری میان مسلمانان موجب بی‌توجهی به مسئله فلسطین و تشدید اوضاع وخیم انسانی در سرزمین‌های اشغالی شده است.

وی افزود: در نوار غزه بسیاری از خانواده‌ها فاقد درآمد بوده و رژیم صهیونیستی نیز با بستن راه‌های ارتباطی و گذرگاه‌ها سعی در اعمال بیشترین فشارها بر مردم دارد و خانواده‌های بسیاری بر اثر حملات رژیم صهیونیستی سرپرست خود را از دست داده و خانه‌ها و مراکز درمانی بسیاری نیز ویران شده است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد: در شرایط کنونی باید ساز و کار و ابزارهای مقاومت تحول یابد و در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری فضای جدیدی برای مقاومت ایجاد شود.

"خالد قدومی" خاطرنشان کرد: در اثر مشکلات کنونی جهان اسلام متأسفانه رسانه‌های گروهی و مطبوعات در کشورهای مسلمان نقش شایسته خود را برای حمایت و توجه به موضوع فلسطین ایفا نمی‌کنند و رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از شرایط کنونی با طرح‌های مختلف از جمله تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی سعی در اعمال هرچه بیشتر سلطه خود بر این مکان مقدس دارد و برای حضور مسلمانان در مسجدالاقصی محدودیت‌های شدیدی اعمال می‌نماید.

وی با اشاره به خیزش مردمی کنونی در سرزمین‌های اشغالی، گفت: طی هفته‌های اخیر مردم فلسطین از اقشار و گروه‌های مختلف خیزش مردمی گسترده‌ای را در سرزمین‌های اشغالی فلسطین آغاز نمودند و تاکنون ده‌ها تن از مردم به شهادت رسیدند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین  یادآور شد: در انتفاضه کنونی و دفاع از مسجدالاقصی، زنان و دختران فلسطینی نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی ایفا می‌نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار