افزايش ساعت كار مترو در نيمه شمالی خط 3

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران از افزايش ساعت خدمات رسانی در نيمه شمالی خط 3 مترو خبرداد.

 محسن نايبی مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بيان اينكه نيمه شمالی خط 3 مترو تهران به صورت كامل راه اندازی نشده است و هنوز برخی ايستگاه ها در مرحله ساخت قرار دارند ،اظهار کرد: در حال حاضر فاصله گذر قطار در نيمه شمالی اين خط هر 30 دقيقه يكبار است و كمبود ناوگان و كامل نبودن تجهيزات زيربنايی از جمله عوامل آن به شمار می آيد. 

 وی با بيان اينكه تردد و مسافرگيری قطارها ، حدفاصل ايستگاه های شهيد بهشتی تا  قائم ، از ساعت 5:30 تا ساعت 19 انجام می شود، افزود: اين در حالی است كه پيش از اين ساعت شروع كار مترو در اين بخش از ساعت 7 صبح تا 17 بود؛ در واقع در حال حاضر يك ساعت و سی دقيقه در ابتدا و انتهای مسافرگيری افزايش سرويس دهی داريم. 

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران بیان کرد: ساعت حركت قطار ها در نيمه جنوبی خط سه حد فاصله ايستگاه آزادگان تا شهيد بهشتی از ساعت 5:30 تا 22 با سرفاصله حركت هر قطار پانزده دقيقه است. 

گفتنی است؛ خط سه مترو تهران با طول 37 کيلومتر، از ايستگاه آزادگان در ابتدای جاده ساوه آغاز شده و پس از گذشتن از نعمت آباد، عبدل آباد، قلعه مرغی، راه آهن، مولوی، منيريه، امير اکرم، چهارراه ولی عصر (عج)، ميدان ولی عصر (عج) و فاطمی با تغيير جهت در ايستگاه شهيد قدوسی در ايستگاه ميدان قائم به پايان می رسد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار