شهنازی: به المپیکی شدن با لوزانو امیدوارم

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: به المپیکی شدن ایران بلا هدایت لوزانو و سیچلو بسیار امیدوارم.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور رائول لوزانو روی نیمکت مربیگری تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از نتایج بد تیم ملی در مسابقات جام جهانی فدراسیون پس از برگزاری کارگروه‌های مختلف به این نتیجه رسید که تیم ملی ایران در بخش کادر فنی نیاز به تغییر و تحولات اساسی دارد.

وی با بیان اینکه تصمیم فدراسیون مبنی بر تغییرات نیمکت مربیگری قابل تحسین است گفت: کاملا عیان شده بود که تیم ملی والیبال ایران با مشکل رو به رو شده است. این موضوع به ویژه در بخش مدیریتی تیم مشهود بود.

شهنازی ضمن اشاره به این مطلب که زوج سیبچلو و لوزانو قطعا برای تیم ملی مفید خواهد بود، اظهار داشت: مگر غیر از این است که تیم ملی نیاز به تجربه و شناخت در کنار هم دارد. به نظرم ترکیب فعلی بسیار ایده‌آل است. لوزلانو بسیار با تجربه است و سیچلو به واسطه حضور در کنار ولاسکو و روی نیمکت تیم ملی ایران شناخت کافی از بازیکنان و در مجموع والیبال ایران دارد. این نکته مثبتی است که امیدوارم تاثیرگذار باشد.

وی به حضور سیچلو در ایران و وضعیت فعلی لیگ اشاره کرد و گفت: لیگ ایران به حدی فشرده و سنگین است که زمانی برای برپایی اردوهای ملی نیست. در این بین حضور سیچلو در ایران زودتر از لوزانو می‌تواند برای بررسی مسابقات لیگ مفید باشد.

سرمربی تیم والیبال سایپا که سابقه مربی‌گری در تیم ملی والیبال ایران را هم دارد، در پایان ضمن ابراز خوشحالی از ان که وضعیت تیم ملی مشخص شده است، گفت: رفتن ایران به المپیک با تصمیمات گرفته شده راحت‌تر خواهد بود. بازیکنان قطعا خیلی زود به شرایط جدید در کنار مربی خود عادت خواهند کرد و با تمام تلاش برای المپیکی شدن می‌جنگند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار