شهنازی:

قانون باید برای همه یکسان اجرا شود/ناراحتی متین از باخت به سایپا قابل درک بود

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: متین در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و ناراحتی آن‌ها از باخت به سایپا قابل درک بود.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی در دیدار با تیم متین صالحین ورامین، اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که والیبالی به این زیبایی بازی کردند. باور کنید اگر در این دیدار بازنده هم می‌شدیم من ناراحت نمی‌شدم چون بازیکنانم واقعا زحمت کشیدند و برای هر پوئن جنگیدند. 

شهنازی افزود: حریف ما از بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای بهره‌مند بود اما از هر کارشناسی هم درباره این دیدار سوال کنیم قطعا عنوان خواهد کرد که سایپا امروز والیبال زیباتری نسبت به متین به نمایش گذاشت و خواسته من از بازیکنان تیم هم همین است.

وی درباره حواشی رخ داده در این دیدار که منجر به اعتراض برخی بازیکنان ورامین به داوری شد، گفت: به اعتقاد من بحث داوری باید از بحث اخلاق تفکیک شود. تیم ما از نظر اخلاقی نمونه است. آن‌ها حتی اگر سوتی هم بر ضرر آن‌ها زده شود اعتراض نمی‌کنند. 

شهنازی ادامه داد: ما باید یاد بگیریم که فقط درباره اخلاق‌مداری در ورزش شعار ندهیم. باید در میدان نشان دهیم که جنبه باخت داشته باشیم. 

سرمربی تیم سایپا گفت: همه باید جنبه باختن را داشته باشیم. البته به تیم متین حق می‌دهم آن‌ها هفته‌های گذشته موفق شده بودند شهرداری ارومیه و بانک سرمایه را شکست دهند و تحمل شکست برابر سایپا برایشان سخت بود. اما باید خیلی از مسائل را در زمین رعایت کنیم که خدای نکرده والیبال وارد حواشی بد و ناشایست نشود.

شهنازی با بیان این مطلب که والیبال باید قانون‌مدار باشد، افزود: وقتی یک بازیکن یا مربی مرتکب خطا یا اشتباهی می‌شود یا به هر دلیل در چارچوب قوانین عمل نمی‌کند، باید مورد برخورد قرار گیرد. چه بازیکن ملی و چه یک مربی اسم و رسم دار. به نظر من اگر همه بدانند که قانون درباره آن‌ها هم به طور کامل اجرا خواهد شد درصد زیادی از مشکلات و حواشی لیگ پایان پیدا خواهد کرد. 

سرمربی سایپا درباره دیدار هفته بعد تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: در هفته نهم به همراه سایپا به شهری خواهم رفت که از مربی‌گری در آن دو سال خاطره دارم. من مردم بندرعباس را بسیار دوست دارم و برایشان احترام زیادی قائل هستم. شاید بعد از بازی مقابل این تیم یک چشمم خنده باشد و یک چشمم گریه باشد. مردم این شهر به من محبت کردند. 

وی افزود: هدف ما این است که روند خوب خود را که بازی به بازی مشهود بود کماکان حفظ کنیم و اجازه ندهیم زحمات زیادمان به هدر برود. بازیکنان من زحمت کش هستند و این مهم‌ترین فاکتور آن‌ها محسوب می‌شود. 

شهنازی با اشاره به باخت این هفته آلومینیوم، گفت: آن‌ها این هفته بازنده بودند و قطعا هفته آینده برای کسب نتیجه بهتر راهی دیدار با سایپا خواهند شد و این کار ما را سخت خواهد کرد. با این حال ما با تمام توان خواهیم جنگید تا یک پیروزی دیگر بدست آوریم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار