علیدوستی: رقبای سختی پیش رو داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان می گوید تا آغاز مسابقات نهایی باید برنامه ریزی مدن و جامع خوبی داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمید علیدوستی – سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم گفت: اولین اردوی آماده سازی خود را پس از صعود به رقابت های قهرمانی آسیا از روز یکشنبه 24 آبان ماه در کمپ تیم های ملی آغاز کردیم. از فدراسیون و کمیته فنی و توسعه تشکر می کنم که امکانات مورد نیاز را در اختیار ما قرار داده تا در کنار برگزاری اردوهای تدارکاتی برای بازیهای قهرمانی آسیا آماده شویم. قصد داریم با اردوهای مکرر و آموزشی بر روی اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر کار کنیم که در این مقطع سنی امری بسیار مهم است.

وی درباره برنامه ها و اردوهای آتی اظهار داشت: درست است که  گام اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به مسابقات قهرمانی 2016 هند صعود کردیم، اما نقاط ضعف خود را هم شناسایی کرده ایم و باید روی مسائل فنی بیش از این ها کار کنیم، چیزی که شاید در پیروزی ها پنهان شود اما ما با آنالیز نقاط قوت و همچنین معایب خود را پیدا کردیم. هدف ما این است که قدرت خود را بیشتر از این کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه بیان کرد: یکی از کارها و برنامه‌های ما این است که اردوهای سال آینده‌مان را مخصوصا در محیط‌هایی بگذاریم که هوای‌شان مشابه هند باشد. به علاوه باید در تورنمنت‌های بین‌المللی و بازی‌های تدارکاتی بیشتری شرکت کنیم و از هیچ چیز غافل نمانیم.

علیدوستی درباره حضور نوجوانان در تورنمنت بین المللی زیر 17 سال بلاروس گفت: امسال نیز همانند سال گذشته در این تورنمنت شرکت می کنیم. با این تفاوت که سال گذشته رده سنی تیم ایران از تمام حریفان دو سال کوچکتر بود . حضور در این تورنمنت برای بازیکنان می تواند بسیار مفید باشد، چرا که تیم های اروپایی در این رقابت ها شرکت می کنند و به تجربیات آنها افزوده می شود. باید باهوش باشیم و از این فرصت ها برای یادگیری هر چه بیشتر استفاده کنیم.

علیدوستی در پایان گفت: 16 تیمی که برای دور نهایی مسابقات آسیا انتخاب شده‌اند، تیم‌های بسیار خوبی هستند در این یکسال مانده به مسابقات قهرمانی باید برنامه ریزی مدن و جامع خوبی داشته باشیم چرا که رقیب های سختی پیش روی ما هستند. در تیم ملی نوجوانان، هدف بلند مدت ما این است که به جام جهانی آینده صعود کنیم اما هرگز در این میان از رشد کیفیت بازیکنان خود غافل نخواهیم ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار