انتشار کاریکاتور موهن «دیلی میل» از مهاجران+ تصویر

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» با انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز، مهاجران را به موش‌های کثیفی تشبیه کرده که وارد اروپا می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در جدیدترین اقدام ضدانسانی خود، کاریکاتوری توهین‌آمیز منتشر کرده است که در آن مهاجران را به موش‌های کثیفی تشبیه کرده که وارد اروپا می‌شوند.


انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز «دیلی میل» از مهاجران + تصویر

پس از حملات تروریستی مرگبار جمعه شب پاریس که به کشته شدن دست‌کم 132 نفر و زخمی شدن بیش از 350 نفر انجامید، مخالفت‌ها با پذیرش آوارگان جنگ‌زده در کشورهای اروپایی افزایش یافته است.

این در حالی است که، «ژان-کلود یونکر،» رئیس کمیسیون اروپا، دیروز در حاشیه اجلاس بلندپایه کشورهای عضو «جی‌بیست،» و در نشست مطبوعاتی خود، از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست جنایات گروه تروریستی داعش در فرانسه را بهانه‌ای برای نقض تعهداتشان مبنی بر پذیرش 160 هزار آوارگان جنگ‌زده، قرار ندهند. یونکر همچنین افزود: ما باید میان تروریست‌ها و پناهجویان تفاوت قائل شویم. طراحان و عاملان حملات تروریستی پاریس همان کسانی هستند که آوارگان از دستشان گریخته‌اند.

دیلی میل در ماه‌های اخیر بدلیل انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز علیه آوارگان درمانده‌ای که از آفریقا و منطقه خاورمیانه به قاره اروپا پناه می‌آورند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این‌بار نیز مسئولان این روزنامه انگلیسی تصمیم گرفته‌اند با نادیده گرفتن حرف‌های یونکر درخصوص بحران مهاجران، به اشاعه بیگانه‌هراسی در قاره اروپا بپردازند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار