مسلمانان و مساجد آمریکا هدف حملات اسلام‌ستیزان پس از وقوع حوادث پاریس

آسوشیتدپرس در گزارشی اذعان کرد اسلام‌ستیزان آمریکا پس از حملات تروریستی پاریس، بر آزار و اذیت مسلمانان این کشور افزوده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود، اذعان کرد آزار و اذیت مسلمانان سراسر آمریکا بوسیله اسلام‌ستیزان این کشور، پس از حملات تروریستی پاریس، شدت گرفته است. اسلام ستیزان با حمله به مساجد و مراکز اسلامی آمریکا، ارسال پیام‌های تنفرآمیز تلفنی و اینترنتی و تهدید به انجام اقدامات خشونت‌آمیز، بیش از پیش به اشاعه احساسات ضداسلامی در این کشور می‌پردازند.

رهبران اسلامی آمریکا پس از حملات پاریس افزایش احساسات ضداسلامی را در این کشور، پیش‌بینی می‌کردند؛ با این حال، افزایش چشمگیر تنفر و خشونت علیه مسلمانان آمریکا، که بر اثر تبلیغات رسانه‌ای هر روز ابعاد گسترده‌تری می‌یابد، نگرانی جامعه مسلمانان آمریکا را برانگیخته است.

«ابراهیم هوپر،» سخنگوی «شورای روابط اسلامی-آمریکایی» واشینگتن، با ابراز نگرانی از چشم‌انداز چنین خشونت‌هایی و عواقب زیان‌بار آن‌ها، اظهار داشت: افزایش روزافزون شعارهای ضداسلامی در آمریکا باعث اشاعه خشونت آشکار و اقدامات خرابکارانه علیه جامعه مسلمانان آمریکا شده است. هوپر افزود مطالب عنوان‌شده بوسیله نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا در مناظره‌های تلویزیونی و همچنین فرمانداران برخی ایالت‌ها در مخالفت با پذیرش آوارگان جنگ‌زده سوری، از نمودهای این موج ضداسلامی است.

طبق آمار«شورای روابط اسلامی-آمریکایی،» حملات اسلام‌ستیزانه در این کشور، پس از اقدامات تروریستی جمعه‌شب پاریس، به شدت افزایش یافته است. اف‌بی‌آی و پلیس ایالت «کنتیکت» در حال تحقیق بر روی گزارش‌ تیراندازی‌های متعدد در یکی از مساجد این ایالت هستند که چند ساعت پس از وقوع حملات تروریستی پاریس، صورت گرفت. تاکنون انگیزه عاملان تیراندازی به این مسجد مشخص نشده است. از سوی دیگر، مسئولان افراد ناشناس روز شنبه در خوابگاه «دانشگاه کنتیکت» بر روی در اتاق یکی از دانشجویان مصری این دانشگاه و زیر نام وی نوشتند: «پاریس را کشتید.»

رهبران اسلامی از افزایش تهدیدها، اقدامات و جرائم خشونت‌آمیز علیه  مسلمانان و مساجد در ایالت‌های «نبراسکا،» «فلوریدا،» «کنتاکی،» «ویرجینیا،» «تنسی،» «اوهایو،» «نیویورک» و دیگر ایالت‌های آمریکا، خبر می‌دهند.

در حملات هماهنگ تروریستی جمعه شب در پاریس، دست کم 132 نفر کشته و بیش از 350 نفر زخمی شدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این اقدامات تروریستی را برعهده گرفته است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
,,امید ایزدی
۱۳:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
نظر بنده این است که سه روز در جهان روز خونین در آمریکا اعلام کنند روز جمعه خونین مسلمانان روز شنبه روز خونین یهودیان ضد صهیونیسم وروز یکشنبه روز خونین مسیحیان آمریکا به امید دیکتاتورین کاخ سفید و سازمان ملل در جاهای وسقوط کاخ سفید و سازمان ملل
آخرین اخبار