روحانی : از ملی پوشان راضی هستم / مدالهایمان را از چنگ WKF بیرون كشیدیم

مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان گفت : ما با بضاعتی كه داشتیم پا به این مسابقات گذاشتیم و ملی پوشان همه عالی بودند.

حسن روحانی مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسابقات جهانی گفت : به نظر من ملی پوشان همه عالی بودند و همان چیزی را كه انتظار داشتیم را از خود به نمایش گذاشتند ولی داوریها علیه ایران بود. 

وی ادامه داد : ما مدالهایمان را از چنگ WKF بیرون كشیدیم نه از دست حریف . چون واقعآ با آنها در جنگ بودیم و در تلاش برای گرفتن حقمان كه به وضوح ناحقی می شد.  
 
روحانی افزود : ما با توجه به توانمان به این مسابقات پا گذاشتیم .  توانمان این بود و با توجه به امكاناتی كه در اختیار داشتیم از ملی پوشان راضی هستیم. 

مربی تیم ملی با اشاره به نحوه قضاوت ها بیان داشت : متأسفانه رسمآ داوران بر علیه ما بودند و حتی شنیدیم كه اسپینوز بر علیه ایرانیان موضع گرفته بود .  
 
داوریها بر علیه ایران بود  
روحانی ادامه داد : WKF رسمآ تصمیم گرفته بود كه ما را كنار بگذارد و این شرایط در داوری خیلی تأثیرگذار بود و رسمآ مدال طلای چند تن از بازیكنانمان به برنز تبدیل شد و در واقع بر علیه ما داوری شد و برد ملی پوشان ما را تبدیل به باخت كردند.

 وی تصریح كرد : البته به هیچ عنوان نمی خواهم بهانه بیاورم ولی كاملآ مشخص بود كه داوری علیه ما بود و ما از سال گذشته در این زمینه همچنان ضربه می خوریم.

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان خاطرنشان كرد : در مدتی كه تیم های ملی در تدارك برای حضور در مسابقات جهانی بودند به لحاظ امكانات با مشكل مواجه بودیم و  مسابقات تداركاتی نداشتیم و همچنین با وجود تلاش همه ، به دلیل كمبود محل تمرینی اردوهای خیلی خوبی نداشتیم و به حواشی شدیدی ، پیرامون  فدراسیون بود ولی سعی كردیم كه این حواشی را از ملی پوشان دور كنیم.  
 
حواشی اخیر بی تأثیر نبود  
وی ادامه داد : ولی واقعیت این است كه حواشی بی تأثیر نبود و به خصوص عدم حضور در مسابقات تداركاتی كه ضربه زیادی به ما زد و اگر بازیكنان ما حداقل در 2 مسابقه تداركاتی برون مرزی شركت می كردند ، به طور حتم الان شاهد كسب نتایج خیلی بهتر بودیم و مدالهای خوشرنگتری برای كشورمان كسب می شد.   

از رقبا عقب هستیم
روحانی یادآور شد: ما تمام تلاشمان را كردیم و چیزی كم نگذاشتیم و همه مربیان برای نتیجه گرفتن تلاش كردند ولی واقعآ مورد ظلم واقع شدیم . واقعیت این است كه متأسفانه از رقبا خیلی عقب هستیم از تركیه مصر و . . . 

مربی تیم ملی عنوان كرد : شرایط برای ملی پوشان و تك تك بازیكنان واقعآ سخت بود .رقابت بین 1500 شركت كننده از 91 كشور جهان واقعآ شرایط خود را دارد و شرایط به هیچ عنوان برابر نبود.
 
وی تأكید كرد : اگر می خواهیم كه شاهد نتیجه گیری خوب ملی پوشان و تیم های ملی مان باشیم باید شرایط را بهتر كنیم و  با  برنامه های منظم و مدون  و اجرا كردن این برنامه ها و همچنین اعزام تیم های ملی به مسابقات تداركاتی ، این ورزش مدال آور را در مسیر پیشرفت  قرار دهیم و از استعدادهای زیادی كه در كشور داریم استفاده بهینه داشته باشیم ، در غیر اینصورت به هیچ جا نخواهیم رسید.
 
روحانی گفت:  تشكر می كنم از همه مربیان كه واقعآ زحمت كشیدند به خصوص مازیار فریدخمامی كه مدیریت خوبی كرد و همه بچه ها را هماهنگ كرد . تجربه خوبی بود برای اولین سال بود كه تجربه مربیگری در جهانی را حضور داشتم البته در رقابت های جهانی اسپانیا نیز بودم ولی نرفتم.  
 
مربی تیم ملی بیان داشت: یك تشكر وی‍‍‍ژه باید از خانم شاه محمدی داشته باشم واقعآ خیلی مدیریت خوبی داشتند و از همه لحاظ زحمت زیادی را برای ملی پوشان متقبل شدند و سعی كردند همه چیز را عالی مهیا كنند و این خیلی ارزشمند است و من تشكر می كنم امیدوارم كه سالهای بعد تیم ایران بتواند به نتایج بهتری را كسب كند وشرایطی ایجاد شود كه از استعداد فراوانی كه در كاراته وجود دارد استفاده بهینه شود.
 
روحانی در پایان خاطرنشان كرد: در كل از ملی پوشان راضی بودیم قبول دارم موانع و ایرادات فنی و تداركاتی بود كه انشااله مرتفع شود و این تیم در آینده در رده سنی بزرگسالان بتوانند نتیجه زحماتشان را ببینند و امیدوارم به نتایج منصافه نگاه شود و با توجه به شرایط منطقی انتقاد شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار