ماندگاری‌ام در نقش را مدیون اعتماد ورزی‌ هستم

اگر حمایت‌ها و اعتماد آقای ورزی نبود، نمی‌توانستم به این شکل در کار باقی بمانم و در آن فعالیت کنم.

آزاده اسماعیل‌خانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در خصوص نقش خود در این کار و ویژگی‌های آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در «معمای شاه» نقش «نور آفاق» دختر دکتر وزیری را ایفا می‌کنم که از 15 سالگی تا 50 سالگی او به تصویر کشیده می‌شود. شخصیت نور آفاق دارای چهار مقطع سنی است. 

وی افزود: این دختر شخصیتی است که در یک خانواده سنتی حضور داشته تا مقطع جوانی کمک حال مادرش است. نور آفاق دختر بسیار کنجکاوی است که بر اثر وقوع اتفاقات بسیار در نهایت به دختری مستقل و مسئولیت‌پذیر تبدیل می‌شود. در نهایت شاهد یک دختر انقلابی و مبارز خواهیم بود که برای دفاع از حقوق دیگر افراد تلاش کرده و به زندان افتاده و شکنجه می شود.

اسماعیل‌خانی اظهار داشت: این شخصیت دارای هیجانات بسیاری است که با مردم در ارتباط است. من مدت دو سال است که وارد این پروژه شده‌ام و بازی من تا انتهای کار ادامه دارد. 

وی در مورد همکاری با محمدرضا ورزی بیان کرد: من بسیار خوش اقبال بودم که برای حضور در این پروژه انتخاب شدم؛ چرا که آقای ورزی برای انتخاب بازیگران بسیار سخت‌گیر بوده‌اند. 

او حساسیت‌های فراوانی روی تمام مسائل دارد. به طوری که حتی در ابتدای کار دیالوگ گفتن برایم سخت بود، اما آقای ورزی به من اعتماد کرده و مسبب پیشرفت من شدند. من هنوز بازیگر چهره‌ای نشده‌ام، اما حضور در «معمای شاه» کمک‌های فراوانی به من کرد.

وی ادامه داد: آقای ورزی بسیار دانا و باهوش است. اعتماد او باعث شد تا از 15 تا 50 سالگی این نقش را خودم ایفا کنم. اگر حمایت‌ها و اعتماد آقای ورزی نبود، نمی‌توانستم به این شکل در کار باقی بمانم و در آن فعالیت کنم.

آزاده اسماعیل‌خانی عنوان کرد: در ابتدا برای تست گریم سرکار حاضر شدم و مجریان خانم گریم با تکنیک‌های کاری به شکلی بسیار حرفه‌ای چهره من را گریم کرده و تغییر دادند. به طوری که همکاران با دیدن چهره گریم شده، من بسیار متعجب شدند. زیرا تغییرات، بسیار زیاد بودند. لازم است بگویم آقای خلج هم نسبت به کار خود بسیار سخت‌گیر هستند و با دقت و حساسیت فراوان کار خود را انجام می‌دهند. 

وی در مورد ویژگی بارز مجموعه «معمای شاه» گفت: فکر می‌کنم مردم از خروجی نهایی این کار رضایت کافی را داشته باشند. اما نکته اصلی در «معمای شاه» درک متقابل همه عوامل است. فشار بسیار زیادی روی کارگردان و فیلمبردار است، اما یکدیگر را به خوبی می‌فهمند. در کل تمام دوستان و همکاران ارتباط خوبی باهم داشتند و کمک‌های فراوانی به یکدیگر می‌‌کنند. 

اسماعیل‌خانی اظهار داشت: لوکیشن‌هایی که من در آن‌ها حضور داشته‌ام، شهرک غزالی، زندان ساواک و کاخ سعدآباد بوده‌اند. 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جهان پیرامون ما با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت بوده و دنیا، دنیای دیجیتال است اما بازهم مردم ما به تاریخ علاقه‌مند بوده و مایلند راجع به آن بیشتر بدانند. این موضوع به معنی اصالت است. این اصالت مهم است. در حال حاضر تعداد محدودی علاقه‌مند به ساخت کارهای تاریخی هستند. اما باید توجه داشت که کارها باید آگاهانه صورت بگیرد. ورزی کسی است که این ریسک را کرده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: «معمای شاه» یک کار تاریخی معمولی نیست و نوع پرداخت آن متفاوت است. به دلیل متفاوت بودن آن فکر می‌کنم بینندگان بسیاری داشته باشد. حتی مخالفان ماهم جزو بینندگان این کار خواهند بود. چرا که به معنی واقعی این مجموعه تلویزیونی متفاوت است. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار