دلم برای پرسپولیس تنگ شده/ دوباره به تیم محبوبم باز خواهم گشت

اول باید برانکو من را بخواهد و اگر این اتفاق افتاد باید باشگاه در مورد این موضوع صحبت کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام صادقیان به روزهای اوج خود بازگشته است. هافبک تیم نفت تهران که گمان می‌رفت با وجود حواشی‌ای که در پرسپولیس به وجود آورد فوتبالش تمام شده است، حالا جزو سومین بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناسان انتخاب شده و تا اینجای فصل توانسته بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش بگذارد. پیام صادقیان درخصوص آخرین شرایط خود و همچنین حاشیه‌هایی که درخصوص او و قنبرزاده به وجود آمده به گفت‌وگو پرداخت.

چه خبر از شرایط تیم؟

خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است ما در مدت تعطیلی لیگ تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و خودمان را آماده می‌کنیم تا روز جمعه به مصاف سپاهان برویم و امیدوارم بتوانیم با سه امتیاز از اصفهان بازگردیم.

بازی حساسی را باید مقابل سپاهان برگزار کنید.

بله؛ سپاهان تیم پرقدرتی است و امسال هم نشان داده که می‌تواند برای هر حریفی خطرساز شود اما ما هم بعد از چند هفته ناکامی در لیگ دوباره روی روال پیروزی افتاده‌ایم و مطمئن هستم دیدار زیبایی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

سپاهان برای اولین‌بار با مربی جدید خود بازی خواهد کرد؛ شاید این موضوع کفه‌ ترازو را به نفع شما سنگین کند...

سپاهان همیشه سپاهان است و این مدیریت قوی آنهاست که این تیم را در سطح فوتبال ایران نگه داشته و اگر بخواهیم آنها را دست‌کم بگیریم مطمئنا شکست خواهیم خورد.

در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی‌بر اختلاف تو با مدیرعامل باشگاه به گوش رسید.

من نمی‌دانم این شایعات از کجا شروع می‌شود اما هیچ اختلافی نه با مدیرعامل باشگاه و نه هیچ کس دیگری ندارم و حواسم تنها روی تمرین کردن خودم است و اتفاقا از این حواشی فراری هستم.

کلیپ جالبی هم از تو منتشر شد که در حال «داب‌اسمش» بودی.

این یک جریان کاملا طنز بود که با همکاری دوستان انجام دادیم و فکر می‌کنم بین همه دارد رواج پیدا می‌کند.

دلت برای پرسپولیس تنگ نشده؟

اتفاقا دلم خیلی برای پرسپولیس تنگ شده اما کمی زمان احتیاج دارم تا خودم را دوباره بازسازی کنم و به روزهای اوج خودم بازگردم؛ به همین دلیل از پرسپولیس رفتم اما دوباره به تیم محبوبم بازخواهم گشت.

اگر پرسپولیس در نیم‌فصل تو را بخواهد برمی‌گردی؟

من در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم اول باید برانکو من را بخواهد و اگر این اتفاق افتاد باید باشگاه در مورد این موضوع صحبت کند و سپس علی منصوریان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

منبع: جام نیوز
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار