جنجال در گرگان/ پیروزی ناپلئونی پترو و صدرنشینی موقت دانشگاه

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با برتری مقابل آینده‌سازان میهن و با توجه به شکست نفت آبادان در گرگان، تا پیش از دیدار شیمیدر و شهرداری تبریز صدرنشین سوپرلیگ بسکتبال شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز و در چارچوب هتفه هفتم لیگ برتر مردان تیمهای پتروشیمی بندر امام ،  دانشگاه آزاد اسلامی تهران ،ثامن مشهد و پالایش نفت آبادان  موفق به شکست حریفان خود شدند.

در گرگان و در سالن مملو از جمعیت این شهر تیمهای شهرداری گرگان و نفت آبادان  به مصاف هم رفتند که در پایان شهرداری گرگان بازی را با حساب 82بر80به سود خود به پایان رساند تا نماینده شهر آبادان  در جدول یازده  امتیازی بماند و شهرداری گرگان هم امتیاز با این تیم شود.جالب اینکه  نیمه اول  41بر36 به سود پالایش نفت آبادان تمام شده بود. در پایانی این دیدار گفته می‌شود بازهم تماشاگران میزبان حاشیه‌ساز شدند و بازیکنان و کادر فنی نفت آبادان مدت زیادی در رختکن خود محبوس شدند.

در دیگر بازی در تالار بسکتبال آزادی تهران تیمهای نیروی زمینی تهران و ثامن مشهد رو در روی هم قرار گرفتند که ثامن مشهد موفق به پیروزی با حساب 71بر63 شد.همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تهران در سمت دیگری از پایتخت و در سالن حکیمیه مقابل تیم ته جدولی آینده سازان میهن اصفهان بازی را با حساب 97بر80 به سود خود به اتمام رساند تا تنها تیم شهراصفهان نوار شکستهای متوالی خود را حفظ کند. آینده سازان میهن اصفهان نیمه نخست را 48بر44 واگذار کرده بود .

شاگردان مهران   شاهین طبع در پتروشیمی بندر امام هم پذیرای شهرداری اراک بودند که تیم اراکی دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد و مقابل میزبان خود در سالن بعثت شهرک اندیشه بندر امام با نتیجه 78بر77 بازی را واگذار کرد.  نیمه نخست این بازی هم با حساب 37بر34 به سود میزبان یعنی پتروشیمی بندر امام به اتمام رسیده بود.

در آخرین بازی امروز هم از ساعت 18:20 تیمهای شیمیدر تهران و شهرداری تبریز در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم خواهند رفت .نتایج کلی هفته هفتم به شرح زیراست    :
 
نیروی زمینی تهران                      63            ثامن مشهد                            71
دانشگاه آزاد اسلامی تهران           97           آینده سازان میهن اصفهان           80
پتروشیمی  بندر امام                    78          شهرداری اراک                          77
شهرداری گرگان                          82          پالایش نفت آبادان                      80

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار