لیمویی: کسب یک مدال آسیایی را پیش بینی می‌کنم

رئیس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: موفقیت تیم سپاهان اصفهان در ماده سرعتی حتمی است و جزو بهترین‌های آسیا می‌شویم.

کیوان لیمویی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: دو رکابزن تیم سپاهان در تیم ملی برای حضور در کاپ هندوستان اعزام شدند که علی علی عسگری در تیم اسپرنیت یک مدال طلا و پوریا حسینی از تیم جوانان رشته سه هزار متر انفرادی یک مدال نقره کسب کرد.

وی افزود: تیم سپاهان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن (2016) آماده می‌کند و از همین حالا یک مدال آسیایی را پیش بینی می‌کنم.

لیمویی در ادامه خاطر نشان کرد: مرحله پایانی لیگ به احتمال زیاد در شهرهای جنوبی کشور یا اروند کنا و یا در کیش برگزار می‌شود که در رشته سرعت هیات اصفهان شانس قهرمانی بسیار بالایی دارد و امتیازات خوبی تا بحال کسب کرده‌ایم و امیدوارم که در رشته سرعت باز هم به مقام نخست دست یابیم.

لیمویی در خصوص برنامه‌های آینده تیم سپاهان خاطر نشان کرد: چون با برنامه ریزی پیش می‌رویم و این تیم تازه تاسیس شده است امیدوارم که در سالهای آتی جایگزین یکی از دو تیم کشور که هم اکنون عنوان اول و دوم آسیا را دارند شویم.

وی در خصوص برنامه ریزی‌های تیم سپاهان برای  حضور در مسابقات بین المللی تاکید کرد: قصد داریم در مسابقات قطر شرکت کنیم اما قرار شد.

اگر پتروشیمی در آن شرکت نکرد ما جایگزین شویم اما هنوز قطعی نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار