تابش:

سربازان تیم به سپاهان باز می‌گردند/دربی با تدابیر امنیتی برگزار می‌شود

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: شجاع خلیل زاده و علی حمودی بعد از پایان خدمت سربازی شان به تیم فوتبال سپاهان باز می‌گردند.

سربازان تیم به سپاهان باز می‌گردند/دربی با تدابیر امنیتی برگزار می‌شود

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تا جایی که اطلاع دارم خدمت سربازی شجاع خلیل زاده تا نیم فصل به پایان نمی‌رسد اما وضعیت علی حمودی فرق می‌کند و وی بعد از گذراندن خدمت سربازی‌اش به سپاهان بر می‌گردد.

تابش در مورد ارزیابی‌اش از دربی اصفهان گفت: دربی اصفهان همواره یکی از جذاب ترین‌ بازی‌ها بوده است، هر دو تیم باید بازی جوانمردانه ارائه دهند در نهایت تیمی که حقش است برنده این بازی می‌شود به هر حال کادر فنی و بازیکنان ما نهایت تلاششان‌ را برای پیروزی در این بازی انجام می‌دهند.

 وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه تهدید‌های گروه تروریستی جهانی است تدابیر امنیتی شدید برای این بازی اندیشیده‌ شده است، امیدوارم شاهد یک دربی بی حادثه و تماشاگرپسند باشیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته بین دو باشگاه در همه بازی‌ها سکوها به طور مساوی بین تماشاگران دو تیم تقسیم می‌شود جایگاه اصلی ورزشگاه هم برای هواداران تیم میزبان است .

وی درباره عملکرد استیماچ‌ بیان کرد: استیماچ  مربی کاربلندی است و وی در این زمان محدود توانسته در تیم تحول بزرگی ایجاد کند.

 ما باید قدردان فرکی باشیم که توانست تیم را طوری آماده کند که در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 وی در پایان گفت: امیدوارم در دربی اصفهان بتوانیم با ارائه بازی تماشاگر پسند سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار