غلامی: شک نکنید عربستان را می‌بریم/ «ماچک» انگیزه زیادی مقابل ایران دارد

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان با تاکید براینکه تیم ملی امشب عربستان را شکست می‌دهد، تصریح کرد بروت ماچک، سرمربی بحرین انگیزه زیادی برای شکست ایران دارد.

 مصطفی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز دیدار حساسی بین ایران و عربستان برگزار می‌شود که دیداری حیاتی برای صعود به مرحله دوم به حساب می‌آید. البته بدون شک ایران برنده این دیدار است. 

سرمربی سپاهان اصفهان افزود: عربستان نسبت به ژاپن و قطر تیم ضعیف‌تری است و کیفیت بازی این تیم از تیم‌ ایران پایین‌تر است. مطمئنم انشاالله برنده این بازی خواهیم بود. امیدوارم سرمربی تیم ملی نسبت به بازی‌های گذشته فهیم‌تر و علمی‌تر رفتار کند و برنامه‌ریزی خوبی برای ادامه کار ایران در این رقابت‌ها داشته باشد. 

وی با اشاره به رقبای ایران در مرحله بعدی، گفت: بحرین تیم قدرتمندی است که نباید آن را دست کم گرفت. آنها تیمی جنگنده‌اند و امیدوارم عرفان بتواند کاری کند که مستقیم به المپیک برویم. در غیر اینصورت کار سختی در پلی‌آف خواهیم داشت اما صعود به المپیک اتفاق فرخنده‌ای برای هندبال ایران به حساب می‌آید. 

غلامی ادامه داد: اسماعیلاجیج بازیکنان بسیار خوبی دارد که عملکرد انفرادی ممتازی دارند اما امیدوارم بتواند کاری کند که بازیکنان در حمله و دفاع به صورت تیمی عملکرد موفقی داشته باشند. چیزی که تا کنون از او ندیدیدم. عرفان باید کاری کند که در رقابت‌های ضربدری به مشکل نخوریم. امیدورام با همبستگی و اتحادی که بین بچه‌ها وجود دارد، مقابل بحرین یا کره‌جنوبی پیروز و فینالیست شویم. 

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به کیفیت بالای تیم بحرین توضیح داد: سرمربی تیم ملی هندبال بحرین، ماچک سرمربی پیشین تیم هندبال ایران، حالا هدایت بحرینی‌ها را برعهده گرفته است. او انگیزه بالایی مقابل ما دارد و هندبال ما را به خوبی می‌شناسد. چنانچه بحرین حریف ما در نیمه نهایی شود، باید آن بازی را جدی بگیریم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار