اصفهان؛

پایان 18 ساعت سرگردانی مسافران پرواز اصفهان- مشهد

از شب گذشته هواپیمایی ایران ایر اصفهان- مشهد قرار بود ساعت 18:30 شب گذشته اصفهان را به مقصد مشهد ترک کند که بالاخره ظهر امروز با 18 ساعت تاخیر این پرواز انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، پرواز شماره 390 هواپيمايي ايران اير، با حدود 120 مسافر، ساعت 18:30 شب گذشته قرار بود فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان را به مقصد مشهد ترک کند که بعد از 18 ساعت تاخیر در ساعت 12:40 ظهر امروز این پرواز انجام شد.

معاون عملیات و هوانوردی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در خصوص تاخیر این پرواز گفت: شب گذشته پرواز مشهد- اصفهان با دو ساعت و 15 دقیقه تاخیر وارد اصفهان شد که بعد از آن این هواپیما دچار نقص فنی شد.

مصطفوی خاطر نشان کرد: تاخیر این پرواز تا رفع کامل نقص فنی هواپیما، به مسافران پرواز اصفهان-مشهد اعلام شد.

وی بیان داشت: به طور قطع خسارت این تاخیر به مسافران پرداخت می شود.

گفتنی است یکی از مسافران پیش از اینکه پرواز انجام شود در گفتگویی اعلام کرده قرار بود این پرواز با یک یا دو ساعت تاخیر انجام شود اما  اعلام شد به علت نقص فنی این پرواز انجام نمی شود و ساعت جدید پرواز دوباره اعلام می شود.

 مسافر این هواپیما گفت: متاسفانه این تاخیر طولانی مدت پرواز موجب برهم خوردن برنامه هایمان شده و به دلیل نداشتن محل اقامت ثابت در اصفهان ساعت ها در فرودگاه سرگردان شدم.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.