راه اندازی شبکه تلویزیونی اینترنتی «VON» از سوی معاونت بین المللی سازمان بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از راه اندازی شبکه تلویزیونی اینترنتی VON توسط معاونت بین المللی سازمان بسیج کشور خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش بسیج، بصیرت بین المللی و استکبارستیزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون تناسب میان دو بیانیه الجزایر و برجام گفت: بیانیه الجزایر بسیار شفاف است آمریکا در این بیانیه صریح و روشن تعهد می دهد که در قبال آزادی گروگان ها چند اقدام از جمله آزادسازی پول های بلوکه شده ایران، تحویل اموال شاه به کشور ایران و همچنین عدم دخالت درامور داخلی ایران در ابعاد سیاسی، اقتصادی و امنیتی را انجام دهد.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که صددرصد تعهدات ایران عملی می شود اما تعهدات آمریکا صددرصد به فراموشی سپرده شده و هیچ یک عملی نمی شود و البته هیچ دلیل موجهی هم برایش ندارد.
 
سردار نقدی تاکید کرد: وقتی یک بیانیه بسیار صریح و شفاف و روشن این گونه زیر پا گذاشته می شود ما حق داریم در برابر قراردادی که پیچیده است و تفسیرهای متفاوتی درباره آن ارائه می شود به درست عمل کردن آمریکایی ها امیدی نداشته باشیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی دیگر پیرامون مهمترین اقدام بسیج برای مقابله با هجمه های رسانه ای استکبار در شرایط کنونی یادآور شد: ما باید بسیجی عمل کنیم ما نمی توانیم به شکل یک ساختار حرفه ای و دستگاهی که می خواهد با یک هزینه گزاف کار سنگین و فنی ارائه بدهد وارد عمل شویم بلکه ما باید از طریق مردمی استفاده کنیم.
 
سردار نقدی تصریح کرد: موفقیت و برتری و از جمله خصوصیات بسیج در این است که توده های عظیم مردم را در بین خود دارد؛ همه کسانی که بسیجی هستند و به زبان های خارجی مسلط اند باید در صحنه بیایند و ارتباط خود را برقرار کنند.
 
رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: امروز دشمنان با دست خود امکانات را در اختیار ما قرار داند که بیشتر تلاش می کنند از آن در جهت مصلحت خودشان استفاده کنند امکاناتی نظیر شبکه های مجازی و رسانه ای.
 
وی تصریح کرد: باید بسیجیانی که زبان دان هستند حضور فعال پیدا کنند اندیشه و نظریه انقلاب و همچنین ظلم های استکبار در این رسانه ها را تبیین کنند در جهت آگاه سازی مردم دنیا تلاش و راهکارهایی که بتوانند مردم دنیا در اقصی نقاط جهان در مسیر مبارزه با استکبار اتخاذ کنند آموزش دهند و تجربه های قوی که ما در انقلاب اسلامی داریم را منتقل کنند.
 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از راه اندازی شبکه اینترنتی تلویزیونی VON خبر داد و گفت: این شبکه در مقابل VOA که آمریکا در تلاش برای رساندن این صدا به مردم هستند صدای مردم را به دنیا برسانند این ابتکاراتی است که هر کدام از بسیجیان می توانند برای خودشان داشته باشند و با همین امکانات محدود فعال بوده و اثرگذاری بین المللی شان را نشان دهند.
 
سردار نقدی در پاسخ به سوالی دیگر پیرامون نقش بسیج در امنیت مرزهای کشور خاطرنشان کرد: امروز در شمال غرب کشور در ارتفاعاتی نظیر قندیل که دمای هوا بیست درجه زیر صفر است یک متر برف نشسته و تمام راه های ارتباطی قطع شده بسیجیان حضور دارند و از مرزها دفاع می کنند؛ در شرق کشور نیز در دمای بالای 50 درجه هم بسیجیان در تلاش برای برقراری امنیت مرزها هستند.
 
سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها چندین برابر آن چه برای ناامن کردن سوریه، لبنان و دیگر مناطق خرج کرده اند به مراتب بیشتر از آن را برای ناامن سازی کشورمان به کار گرفته اند و این فداکاری مردم بسیجی و هوشمندی آنان است که این نیت شوم را به نتیجه نرسانده و بحمدالله امروز کشور از امنیت خوبی برخوردار است.


منبع:دانشجو
انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار