یاسوج ؛

کرسی های آزاداندیشی برای تبیین سیاست های کلی جمعیت موثر است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی دردانشگاه ها و حوزه های علمیه و میزگردهای تشویقی در صدا و سیمای برای تبیین سیاست هایجمعیت ابلاغی ازسوی رهبر معظم انقلاب موثراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،فتاح محمدی درنشست هماهنگی برگزاری همایش 'تبیین سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در راستای ارتقای نرخ باروری' افزود: این همایش دوم آذر 94 در یاسوج برگزار می شود و در آن علاوه بر مباحث علمی و تخصصی آسیب شناسی و راهکارهای لازم نیز از سوی کارشناسان و صاحبنظران مطرح خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود که این همایش آثار، نتایج و دستاوردهای ارزنده ای در زمینه تحقق سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
محمدی اظهار کرد: مطالب مطرح شده در این همایش جمع بندی و برای سیاستگذاری ها و هدف گذاری های آینده در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد جمعیت مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
وی خواستار زمینه سازی و آگاهی بخشی برای حضور هر چه بیشتر و فعال تر متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش شد.

محمدی عنوان کرد: در مورد اهمیت چشمگیر جمعیت همین بس که نیروی انسانی سالم و بانشاط از مهمترین عوامل موثر در توسعه و اقتدار هر کشور است.

وی ابراز داشت: برای تحقق سیاست های کلی جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد باید برای پرهیز از هرگونه افراط و تفریط تمام فرایندها و شاخص ها در نظر گرفته شود.

محمدی افزود: علاوه بر این باید پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی در زمینه تحقق این سیاست در کهگیلویه و بویراحمد بررسی و ضرورت ها، حساسیت ها و ظرافت ها نیز به طور دقیق برای مردم استان تبیین شود.

وی گفت: در این صورت فرزندآوری در کهگیلویه و بویراحمد به نقطه تعادل رسیده و از رشد بی رویه جمعیت آن جلوگیری خواهد گرفت.

محمدی بیان کرد: رشد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد باید متناسب با شرایط، ظرفیت ها، امکانات و زیرساخت های این استان باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف





برچسب ها: کرسی ، آزاد اندیشی ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.