نماینده مردم تنکابن گفت: دولت موظف است با جلوگیری از قاچاق محصولات کشاورزی از کشاورزان در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حمایت کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شمس‌الله شریعت نژاد، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد، در صحن علنی امروز یکشنبه (1 آذرماه) ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل سفر ایشان به استان مازندران و تبریک هفته بسیج، به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و با اشاره به افزایش سقوط پل‌های استان در رودخانه‌ها گفت: به دلیل عدم مدیریت صحیح در استان مازندران و برداشت غیر کارشناسی از شن و ماسه‌های بستر رودخانه‌ها، پل‌های استان در رودخانه سقوط کرده و خسارات جانی و مالی بسیاری را به بار می‌آورند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منایع طبیعی مجلس در ادامه گفت: بسیاری از روستاییان استان با حفر چاه، آب شرب مصرفی خود را تامین می‌کنند در حالیکه این آب برای مصارف کشاورزی می‌باشد.

نماینده مردم تنکابن و رامسر با اشاره به پوسیدگی لوله‌های آب و فاضلاب استان، بیان داشت: لوله‌های آب و فاضلاب استان 25 سال است که بازسازی نشده است و مشاهده مسئولین تا کنون خالی از فایده بوده است.

شریعت‌نژاد با انتقاد از عملکرد وزیر کشاورزی بیان داشت:حجتی، جنگل‌ها را به حال خود رها کرده‌ است و برنامه‌های ناموفق دوره‌های گذشته را همچنان ادامه می‌دهد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در پایان افزود: دولت موظف است که با جلوگیری کردن از قاچاق محصولات کشاورزی از جمله مرکبات از کشاورزان حمایت کند و در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارد، زیرا در غیر اینصورت با مشکلاتی که کشاورزان با آن روبرو هستند از جمله خشکسالی و وجود دلالان میوه در کشور، قادر به ادامه فعالیت خود نخواهند بود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار