راه‌اندازی هفته‌های علمی دانشجویی در دانشگاه‌ها

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از راه‌اندازی هفته‌های علمی دانشجویی در دانشگاه‌ها توسط این صندوق به منظور ارتقاء توانمندی دانشجویان خبر داد.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین برنامه‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اظهار کرد: برنامه داریم هفته‌های علمی دانشجویی را در دانشگاه‌ها راه‌اندازی کنیم تا اساتید برجسته اهل علم و معرفت از لحاظ علمی و معرفتی باعث ارتقاء و پیشرفت دانشجویان شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: علاوه بر این، این کار باعث می‌شود تا از توانمندی‌ دانشجویان به نفع توسعه علم و فناوری استفاده شود. 

ضرغام در پاسخ به این سوال که آیا این برنامه هم اکنون اجرا می‌شود و به تصویب رسیده یا خیر تصریح کرد: دستورالعمل این برنامه تهیه شده و منتظر تصویب آن هستیم از هفته ی گذشته در دانشگاه‌های شریف و شاهد نشستی را برگزار کردیم که امیدواریم در روند بهبود این برنامه تاثیر داشته باشد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران خاطر نشان کرد: البته این برنامه بیشتر مرتبط با بنیاد ملی نخبگان کشور خواهد بود که صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در بعد پژوهشی حمایت‌های لازم را به عمل می‌آورد و به صورت مشترک با بنیاد ملی نخبگان کار می‌کند. 

وی در پایان عنوان کرد: بنا به دستور دکتر ستاری این برنامه اجرایی می‌شود و دقیقا مرتبط با بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.