کدام یک از مداحان و سخنرانان مشهور به مراسم اربعین می‌روند؟

مسئول اعزام مبلغان ستاد اربعین گفت: درمراسم اربعین 94 واعظان و مداحان مشهور کشور در موکب‌های تعیین شده برای زائران به اجرای برنامه می‌پردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پروانه، مسئول اعزام مبلغان ستاد اربعین در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه‌های مذهبی کمیته فرهنگی ستاد اربعین گفت: امسال واعظان و مداحان مشهور کشور در موکب‌های تعیین شده برای زائران سخنرانی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی پروانه اظهار داشت: سخنرانان مشهور کشور از جمله حجج اسلام صدقی، پناهیان، ماندگاری، آقا تهرانی و ثمری در مراسم اربعین حضور دارند که  در این مراسم برای زائران سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: میثم مطیعی، مهدی سلحشور، سعید حدادیان، شالبافان، حیدرزاده و محمدرضا طاهری از جمله مداحان نامی کشور هستند که در مراسم اربعین امسال برای زائرین به مرثیه خوانی و مداحی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پروانه مسجد حنانه، صحن حضرت زهرا (س)، مقام صافی صفا را از جمله موکب ‌های در نظر گرفته شده برای اجرای مراسم‌های کمیته فرهنگی در نجف برشمرد و بیان کرد: موکب‌های مستقر در تیر‌های 285 ، 658 ، 757، 829 و 1120 در طول مسیر و همچنین خمیه‌گاه، حسینه‌ قمی‌ها، جنب هتل جواهر و باب القبله از جمله اماکنی است که سخنرانان و مداحان در آنها به اجرای برنامه خواهند پرداخت.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پایم/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار