طرح شناسایی و حمایت از نخبگان قرآنی در معاونت قرآن و عترت ارشاد

حجت الاسلام حشمتی گفت: یکی از فعالیت‌های جدی پیشروی ما شناسایی و کشف استعداهای قرآنی کشور و در نهایت حمایت و سرمایه‌گذاری برای پرورش آنهاست.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی که در جلسه مدیران معاونت قرآن و عترت( یکشنبه یکم آذرماه) سخن می گفت، ارائه راهکارهای مناسب برای شناسایی و حمایت از استعدادهای ناب قرآنی را از وظایف معاونت قرآن و عنرت دانست و اظهار داشت: یکی از فعالیت های جدی پیشروی ما شناسایی و کشف استعداهای قرآنی کشور و در نهایت حمایت و سرمایه گذاری برای پرورش آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی در این جلسه از مدیران خود خواست با برنامه ریزی جامع و ملی طرح شناسایی و حمایت از نخبگان کشوری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش قرآن را کتاب امید به زندگی، دانست و تاکید کرد برای جاری شدن امید در کشور نیاز به بهره گیری از آموزه های قرآنی داریم و تا این کتاب آسمانی در شریانهای زندگی ما جاری و ساری نباشد امید متبلور نخواهد شد.

حشمتی ادامه داد: دشمن تلاش دارد چهره اسلام را خشن و عبوس جلوه دهد در صورتی که قرآن مظهر امید نشاط و تعقل است.

در این جلسه گزارش اجمالی از سوی مدیران در خصوص فعالیتهای پیش روی معاونت ارائه شد.

همچنین برپایی نمایشگاه عکس اربعین و برگزاری همایش کارشناسان قرآنی استانها مورد بحث و بررسی حاضران در این جلسه قرار گرفت.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار