نفت ناخالص در جام حذفی/ مصائب ‌منصوریان در رویارویی با استقلال

مصدومیت چند ‌بازیکن کلیدی نفت و احتمال غیبت آنها در دیدار مقابل استقلال علیرضا ‌منصوریان را با دغدغه‌های جدی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران در شرایطی چهارشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی از استقلال تهران میزبانی می‌کند که مصدومیت احتمالی و قطعی چندین بازیکن کلیدی و اثر گذار زردپوشان پایتخت دست کادرفنی این تیم را تا حد زیادی خالی کرده است.

درخشش وحید شیخی ‌ویسی در چارچوب دروازه نفت سبب شده علیرضا بیرانوند به طور کل از تفکر علیرضا ‌منصوریان برای چیدن ترکیب اصلی این تیم خارج شود و دروازه‌بان ملی پوش نفت در دیدار استقلال مانند هفته‌های گذشته چارهای جز نیمکت نشینی و شاید ‌سکونشینی نداشته باشد.

در خط دفاعی نفت غیبت سید جلال حسینی قطعی است و کارلوس سانتوس نیز به دلیل مصدومیت مجدد در دیدار مقابل سپاهان تا حدود زیادی نمی‌تواند در این دیدار حساس به میدان رود.

محمد دانشگر ملی پوش نفتی ها در تیم امید و حمید بوحمدان که با خراب کردن پنالتی و گل به خودی در دیدار برابر سپاهان یکی از عوامل اصلی شکست زردپوشان بود، 2 مهره قابل اعتماد منصوریان برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی هستند.

حضور سعید لطفی و وحید حمدی نژاد در پست مدافعین کناری قطعی به نظر می‌رسد.

مصدومیت علیرضا عزتی و آماده نبودن وی حضور کاپیتان نفتی ها را در دیدار مقابل استقلال تحت‌الشعاع قرار داده. البته در میانه میدان ‌منصوریان دغدغه آسیب دیدگی جزئی عباس ‌بوغدار و پیام ‌صادقیان و به آمادگی کامل نرسیدن ایمان ‌مبعلی را هم دارد.

استفاده از سیامک کورشی و آرش رضاوند در پست هافبک دفاعی محتمل به نظر می‌رسد.

هرچند مهدی شیری نیز می‌تواند جایگزین مناسبی برای بازی در این منطقه تلقی شود.

وحید امیری و مهدی مؤمنی در صورت نرسیدن مصدومان خط هافبک نفت تنها گزینه‌های منصوریان برای این تیم به شمار می‌روند.

اما مهمترین موضوعی که ذهن علیرضا منصوریان را برای دیدار مقابل استقلال به خود مشغول کرده این است که در صورت نرسیدن صادقیان و بوغدار به طور قطع ایمان مبعلی با توجه به سنگینی این جدال و این که پس از چند ماه تنها 30دقیقه فرصت بازی مقابل سپاهان را پیدا کرد نمی‌تواند کارایی چندانی برای نفتی‌ها داشته باشد.

البته آمادگی ارسلان مطهری، الویس نانگ، علی قربانی و عیسی آل کثیر خیال سرمربی نفتی‌ها را از خط حمله خود راحت کرده وی در این منطقه مشکل خاصی ندارد.

به هر حال باید تا ساعت 18، 4 آذر 1394 به انتظار نشست و دید که نفت با این خیل عظیم از نفرات مصدوم، سوخت کافی را برای سبقت گرفتن شاگردان ‌مظلومی دارد یا این که با حذف از این رقابت‌ها نفت به روزهای بحرانی خود در لیگ تداوم بخشیده و از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی باز می‌ماند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار