در سومین اجلاس GECF؛

عادلی: " GECF" تأمین کننده دراز مدت برای گاز طبیعی خواهد بود

دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: GECF تأمین کننده دراز مدت برای گاز طبیعی خواهد بود.

عادلی:

 به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدحسین عادلی" دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز ضمن ایراد سخنرانی در سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به تمام اهداف تعیین شده خود برسیم.کلید همکاری‌ها در گسترش این همکاری‌هاست و در حال حاضر بخش انرژی تا چندی پیش تغییرات و تحولاتی را تجربه کرده است و یک نکته در این تغییرات محرز است اینکه دنیا به منابع سوخت‌های دوستدار محیط زیست نیاز دارد.

عادلی افزود: ما در این چارچوب شاهد نقش گسترده‌تری برای گاز طبیعی خواهیم بود و GECF همان تأمین کننده دراز مدت است که عمده این تقاضاها را تأمین خواهد کرد.

دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز تصریح کرد: وضعیت امروز بازارهای گازی ما را مجاب می‌کند که مجمعی را داشته باشیم که در داخل آن بتوانیم به تبادل نظر و هماهنگی بیشتر مواضع خود بپردازیم.

وی گفت: ظرف دو سال گذشته ما یکسری ابتکارات جدیدی را با هدف افزایش کاربری و کارایی این محصول به کار بسته‌ایم، همچنین ما بدنبال تأمین اهداف اساس‌نامه سازمان و تأمین منافع کشورهای عضو در این عصر چالش برانگیز هستیم.

عادلی خاطرنشان کرد: به جمهوری آذربایجان به عنوان کشور عضو جدید در این مجمع تبریک عرض کرده و از ایران به خاطر سخاوتی که در برگزاری این کنفرانس به خرج داده است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صادرکننده ، گاز ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار