ارومیه؛

خبرنگاران در انعکاس اخبار صادق باشند

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان‌غربی گفت: خبرنگاران صداقت، رعایت عدالت و انصاف را در انعکاس اخبار مد نظر داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حسام شیرازه محبت با بیان اینکه برای دستیابی به موفقیت در عرصه خبرنگاری باید با عشق و علاقه وارد این حرفه شد، گفت: خبرنگاری از جمله سخت‌ترین شغل‌ها به شمار می رود و این قشر از جامعه، باوجود تمامی سختی ها در برابر مردم مسوول هستند و باید مسوولیت های خود را در حوزه اطلاع رسانی و روشنگری به نحو شایسته ای انجام دهند.

وی با بیان گوشه ای از حساسیت ها و ظرایف کار و حرفه خبرنگاری اظهار کرد : خبرنگاران باید با دید کاملا حرفه ای و با دقت زیاد کار خود را انجام دهند چرا که اشتباه کاری در این حرفه قابل جبران نیست و می‌تواند موجب بروز رویداد های اجتماعی جبران ناپذیر شده و عواقب اشتباه دامن‌گیر مردم و جامعه باشد .

شیرازه محبت در ادامه به گستردگی شبکه های اجتماعی در کشور در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: امروزه هر یک از افراد جامعه که به نوعی در یکی از شبکه های اجتماعی فعال است می توانند به عنوان یک خبرنگار، اخبار و رویداد های دلخواه را در آن واحد منعکس نماید و به نوعی امروز هر شهروند یک خبرنگار محسوب می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان‌غربی در پایان وظایف خبرنگاران را مورد اشاره قرار داد و افزود: خبرنگاران باید از ورود به حاشیه پرهیز کرده و وظایف مسوولیت اجتماعی خود، صداقت و رعایت عدالت و انصاف در انعکاس خبر را به نحو مطلوبی اجرا کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.