تبریز؛

مصاف دبیری تبریز با یاسین پیشروی قم

دبیری و مس سونگون، در پی ادامه روند صعودی در لیگ فوتسال دبیری و مس سونگون، بازی های هفته هجدهم خود در لیگ فوتسال را مقابل تیم های میانه جدولی برگزار می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، امروز برگزار می شود و دبیری در خانه به مصاف یاسین پیشرو قم می رود.

دبیری که هفته گذشته موفق شد برد بسیار ارزشمند شش بر یک مقابل شهید منصوری به دست آورد، با انگیزه بسیار بالایی مقابل تیمی قرار می گیرد که بازی قبلی خود را با تساوی پنج بر پنج مقابل فرش آرا پشت سر گذاشته است.

این در حالی است که شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم دبیری، بازی دور رفت را با حساب هفت بر چهار مغلوب حریف قمی شده اند و به بازی فردا، با دید انتقامی هم نگاه می کنند.

دبیری هم اکنون وضعیت بسیار خوبی دارد و با 35 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته و همچنان رکورد شکست ناپذیری در هفته های اخیر را ادامه می دهد؛ یاسین پیشرو قم نیز با 23 امتیاز ششم است.

اما مس سونگون ورزقان، دیگر نماینده استان در لیگ فوتسال، بازی هجدهم خود را در کرج مقابل مقاومت انجام می دهد.

مس سونگون نیز هفته گذشته با حساب دو بر یک مقابل شرکت حفاری اهواز به برتری رسید و هم اکنون با 35 امتیاز، پس از تاسیسات 36 امتیازی، در رده دوم ایستاده است.

شاگردان افضل بازی رفت را با نتیجه چهار بر یک پیروز شده اند و با روحیه خوبی مقابل مقاومت رده هشتمی بازی می کنند.

دیدارهای این هفته، از ساعت 16 (سه شنبه) برگزار می شود .
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.