شیراز؛

اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در جهرم

معاون استاندارگفت: یکی از اولویت های مهم، توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است و باید به این موضوع در شهرستان جهرم جامه عمل پوشانده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، صحرائیان در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم با گرامی داشت، ضمن تجلیل از طلایه داران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از تلاش بسیجیان در راستای اعتلای ولایت پذیری و نظام جمهوری اسلامی، شهادت چهار رزمنده مدافع حرم را تسلیت گفت.

وی در خصوص لزوم حرکت جهادی مدیران در راستای ارتقای وضعیت معیشت مردم تاکید و افزود: آنچه در این خصوص مورد اهمیت است توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده و باید به این موضوع جامه عمل پوشانده شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه شاید در زمینه مسائل اقتصادی فعالیت هایی صورت گرفته باشد، اما تا نتیجه مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: مدیران ادارات باید با پیگیری و تلاش جهادی خود ضمن فعال تر کردن زمینه های توسعه اقتصادی نسبت به راه اندازی صندوق سرمایه گذاری در سطح شهرستان اقدام کنند.

صحرائیان با اشاره به لزوم تلاش شهرداری و شوراهای اسلامی شهرستان در راستای تسهیل امور سرمایه گذاری بیان کرد: در این راستا شیوه نامه ای در حال تدوین است تا شاهد پیشرفت در حوزه سرمایه گذاری شهرستان باشیم.

وی به ارتباط مناسب روسای ادارات با پرسنل و عوامل زیرمجموعه تاکید و اظهار کرد: برخی اوقات بی مهری و کم توجهی مدیر نسبت به کارکنان اداره سبب می شود آنها در جهت تخریب مدیر اقدام به عدم پیگیری امور مردم کرده و موجبات نارضایتی ارباب رجوع را فراهم کنند.
معاون استاندار اضافه کرد: یک مدیر باید مجموعه خود را به گونه ای مدیریت کند تا بهترین و مطلوب ترین عملکرد داشته باشد.

صحرائیان خاطرنشان کرد: نباید به برخی نقطه نظرات خارج از مجموعه شهرستان که به نفع مردم نیست، اهمیت داده شود و در این راستا لازم است مدیران ادارات نسبت به جلب نظر و حمایت موافق مدیران کل استان نسبت به این امر توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.