همایش تجلیل از 3 دهه مدیریت جهادی در حوزه سلامت برگزار می‌شود

همایش تجلیل از سه دهه مدیریت جهادی در عرصه تولید و خدمات حوزه سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ کانون بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با میزبانی و مشارکت بسیج دانشگاه علوم پزشکی ایران همایش تجلیل از سه دهه مدیریت جهادی در حوزه سلامت را همراه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای تجهیزات پزشکی، دارویی، غذایی و بهداشتی برگزار می‌کند.

تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت، معرفی الگوهای مدیریت جهادی در تولید و خدمات حوزه سلامت، تجلیل از مدیران جهادی و پروژه‌های دانش بنیان موفق حوزه سلامت کشور، آسیب‌شناسی تولید در حوزه سلامت و معرفی شاخص‌های مدیریت جهادی، جایگاه مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس در تولید نیازهای بهداری رزم، تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت با تاکید بر مدیریت جهادی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی مخصوصا شرکت‌های دانش بنیان در دوره پسا تحریم از جمله اهداف این همایش است.

انتقال تجربیات موفق شرکت‌های برتر تولیدی سلامت، پیشرفت‌ها و آسیب‌شناسی شرکت‌های دارویی، پیشرفت‌ها و آسیب‌شناسی شرکت‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، توان‌بخشی، علوم آزمایشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بیوتکنولوژی، تعامل و حمایت بانک‌ها از تولیدکنندگان داخلی، صادرات و واردات در حوزه سلامت، شاخص‌های مدیریت جهادی و راهکارهای اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و خدمات سلامت و... از محورهای این همایش خواهد بود.

همایش تجلیل از سه دهه مدیریت جهادی در عرصه تولید و خدمات حوزه سلامت کشور 17 و 18 آذرماه در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/



برچسب ها: حوزه سلامت ، پزشکان ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار