شهرکرد؛

یادواره شهدای اصناف و رانندگان با عنوان کاسب امین در شهرکرد

بمناسبت هفته بسیج، ششمین یادواره شهدای اصناف و رانندگان استان چهارمحال و بختیاری با عنوان کاسب امین در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛ همزمان با هفته بسیج، ششمین یادواره شهدای اصناف و رانندگان استان چهارمحال و بختیاری با عنوان کاسب امین و با حضور مسئولین استانی، خانواده معظم شهداء و اقشار اصناف، بازاریان و رانندگان، در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهرکرد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: اصناف و بازاریان در بزنگاه های انقلاب نقش تاثیر گذار داشته اند.

حجت الاسلام کریم سرافراز با اشاره به نقش ایثار و فداکاری مردم در 8 سال دفاع مقدس، در عزت و افتخار امروز ایران اسلامی گفت: ما هرچه داریم به برکت ایثار و فداکاری مردم و رشادتهای و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که ایران اسلامی را از گزند دشمنان مصون نگه داشت.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس اصناف و بازار بر اتکا بر ایمان و اخلاق ارزشی و انقلابی، چالش های پیچیده پیش روی نظام را مدیریت کرده و با حضور پر رنگ، یار و مددکار امام و مردم بودند که اولین اقدام فوری اصناف در شروع جنگ، تشکیل ستاد پشتیبانی جنگ بود که با همراهی صنوف تولیدی مختلف تاسیس شد.

سرافراز خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس اصناف و بازار با حضور در عرصه های مختلف مانند حضور در خط مقدم جبهه و تقدیم شهدای عزیز و همچنین ارسال کمکهای نقدی و غیر نقدی خوش درخشیدند که در این میان نقش شهدای حمل و نقل و رانندگان در دفاع مقدس ویژه بود.

وی تأکید کرد: اگر عنایت و از خود گذشتگی رانندگان و صنف حمل و نقل نبود بسیجیان و سپاهیان و ارتش در جابجائی و رساندن سلاح، مهمات، تغذیه و امکانات به جبهه به مشکل بر می خوردند. که امروزه هم این صنف نقش موتور محرکه در چرخه اقتصادی کشور هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تقدیم بیش از ده هزار شهید از اصناف، کسبه و بازاریان کشور و بیش از 70 شهید در این استان و حدود 400 شهید صنف حمل و نقل، نقش مهم این قشر را بیان می کند.

انتهای پیام/س


برچسب ها: یادواره ، شهداء ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.