کرمانشاه؛

تاکنون 30 هزار نفر از زائران عتبات عالیات به موکب سید الشهدا(ع) آمده اند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تاکنون 30 هزار نفر از زائران عتبات عالیات به موکب سید الشهدا(ع) آمده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تاکنون 30 هزار نفر از زائران عتبات عالیات به موکب سید الشهدا(ع) آمده اند.

حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی‌ اراکی گفت: علاوه بر آماده سازی آستان مقدس پنج امامزاده برای اسکان زائران عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی، چندین موکب نیز برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران حسینی در نظر گرفته شده که یکی از این موکب ها که موکب حضرت سید الشهدا (ع) نام دارد و بعد از پلیس راه کرمانشاه- خسروی مستقر شده و در زمینی به وسعت 30 هزار متر ظرفیت روزانه اسکان سه هزار نفر و اطعام پنج هزار نفر را دارد.

وی گفت:آستان مقدس پنج امامزاده برای اسکان زائران عتبات عالیات امامزاده ابراهیم کنگاور، امامزاده ابراهیم تاق بستان، امامزاده باقر بیستون، امامزاده حسن حمیل و قاضی‌وند اسلام آبادغرب می باشد که آماده پذیرایی از زائرین عتبات عالیات در آستانه اربعین هستند که در امامزاده باقر بیستون علاوه بر اسکان، کار اطعام زائرین نیز انجام خواهد شد.

وی گفت:یک موکب برای خدمت‌رسانی به زائرین عتبات عالیات در اطراف کنسولگری عراق در کرمانشاه و در محل مسجد امام رضا(ع) راه اندازی شده است و این موکب با توجه به ازدحام زائرین در این محل شروع به فعالیت کرده است.

اراکی افزود: قرار بود موکب های آماده شده برای خدمت رسانی به زائران کار خود را از پنج روز مانده تا اربعین آغاز کنند که با تصمیمات گرفته شده این اتفاق 15 روز قبل از اربعین عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در راستای خدمت رسانی به زائرین کرمانشاهی عتبات عالیات هزار تخته پتو و 20 میلیون تومان برای خدمت رسانی مطلوب به انان در کشور عراق در نظر گرفته است همچنین 50 مسجد در شهر کرمانشاه برای اسکان، اطعام و خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات آماده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.