تد کروز: برای اوباما، خطر خودروهای شاسی بلند بیشتر از خطر ایران هسته‌ای و داعش است

یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اظهاراتی عملکرد رئیس جمهور این کشور را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از نامزدهای جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت رئیس جمهور این کشور خطر خودروهای شاسی بلند را برای امنیت ملی آمریکا از خطر گروه داعش مهم تر می داند.

تد کروز، نماینده سنای آمریکا و نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، گفت: چند هفته پیش، باراک اوباما در سفر خارجی خود به کشورهایی مانند ترکیه گفت وی تمایلی به تداوم نقش رهبری آمریکا ندارد. وی گفت تمایلی به موفقیت آمریکا ندارد و فرصتی برای این مساله هم ندارد. اکنون هم وی در یک اقدام به عنوان بزرگ ترین گوشمالی به تروریست ها اعلام کرده است قصد دارد در نشست تغییرات جوی شرکت کند! 

این سناتور ضد ایرانی در ادامه لفاظی هایش افزود: هم باراک اوباما، هم جان کری، وزیر خارجه وی، گفته اند که خودروهای شاسی بلند بیش از گروه داعش و بیش از ایران هسته‌ای برای امنیت آمریکا تهدید محسوب می شوند. 

این نماینده سنای آمریکا در ادامه گفت: می دانید گوشمالی واقعی برای یک تروریست چیست؟ زمانی که یک تروریست را پیش از آن که اقدام تروریستی دیگری انجام دهد بُکشید؛ این گوشمالی واقعی برای تروریست ها است.

مجری فاکس نیوز گفت: باراک اوباما امروز گفت گروه داعش گروهی وحشی است که تهدیدی جدی است و باید نابود شود. آیا فکر می کنید اوباما این اظهارات را در واکنش به انتقادهای شدیدی مطرح کرده است که در روزهای اخیر در پی اظهار نظر اولیه وی بعد از حملات پاریس از وی شده بود؟ 

تد کروز در اظهاراتی مغرضانه گفت: «اوباما عباراتی را برای توصیف گروه داعش به کار می گیرد که به طور معمول برای جمهوری خواهان و محافظه کاران به کار گرفته می شوند. اما به نظر من وی همچنان از پذیرش اسلام افراطی خودداری می کند و هنوز راهبرد مشخصی برای شکست دادن داعش ندارد و می خواهد ده ها هزار نفر از پناهجویان مسلمان سوریه را در خاک آمریکا مستقر کند.»

کروز دز ادامه گفت: این در حالی است که رئیس اف بی آی اعلام  است دولت کنونی آمریکا نمی تواند با قاطعیت تایید کند که این افرادی که به عنوان مهاجر و پناهجو وارد خاک آمریکا می شوند، تروریست و وابسته به داعش نیستند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار