جذب شرکت‌های دانش‌بنیان برای سرمایه‌گذاری خطرپذیر

رییس پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تهران از همکاری مشترک بین صندوق پژوهش و فن‌آوری دانشگاه تهران هلدینگ سرمایه‌گذاران فن‌آوری تک وست برای جذب شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور برای سرمایه‌گذاری خطرپذیر طرفین خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز جلسه عقد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین صندوق پژوهش و فن‌آوری دانشگاه تهران و هلدینگ سرمایه گذاران فن‌آوری تک وست در دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر صدیق رییس پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تهران و مشاور وزیر علوم در امور اقتصاد مقاومتی در این جلسه گفت: این تفاهم‌نامه به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین گسترش بخش سرمایه‌گذاری خطرپذیر توسط هر دو مجموعه و گسترش و ارائه خدمات هرچه بیشتر به شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات دو مجموعه صندوق پژوهش و فن‌آوری دانشگاه تهران و هلدینگ تک وست می‌باشد. 

وی در خصوص اهداف تفاهم‌نامه اظهار داشت: از اهداف تفاهم‌نامه می‌توان مشارکت در شکل‌گیری دانش‌بنیان در قالب سرمایه‌گذاری مشترک و خطرپذیر بر روی طرح‌های حوزه ICT در صورت توافق طرفین حوزه‌های جدید فن‌آوری‌های نوین به موضوع تفاهم‌نامه اضافه می‌گردد و همکاری مشترک طرفین در زمینه شناسایی ارزیابی و جذب شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور برای سرمایه‌گذاری خطرپذیر توسط طرفین است.

دکتر صدیق در پایان خاطرنشان کرد: قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری با نهادها جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شامل پارک علم و فن‌آوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاون علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، فن‌آوری پلیمر ایران، بانک سرمایه، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران می‌باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار