کاهش 45درصدی بودجه عمرانی در سال آینده

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به مشکلات نقدینگی کل بودجه عمرانی سال آینده نسبت به امسال کاهش 21 تا 45 درصدی داشته باشد.

حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بودجه 95 اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز بودجه 95 نهایی نشده است بنابراین به صورت کلی با توجه به مشکلات نقدینگی کل بودجه عمرانی سال آینده نسبت به امسال کاهش 21 تا 45درصدی داشته باشد.

وی در خصوص خرید تضمینی آب گفت: خرید تضمینی  آب می‌تواند به همراه خود جذب سرمایه‌گذاری را داشته باشد که این موضوع هم اکنون در دستور کار مشترک وزارت نیرو و سازمان برنامه‌ریزی است که سعی می‌کنیم سال آینده بودجه خوبی را به این بخش تخصیص دهیم.

جانباز در رابطه با موضوع تعرفه اظهار داشت: هر اتفاقی که در این بخش بیفتد قاعدتا بایستی مصوبه شورای اقتصاد را داشته باشد واقعیت مطلب این است که فاصله قیمت تمام شده با قیمت فروش زیاد است و طبق قانون برنامه پنجم توسعه قرار بود که فاصله‌ها تا پایان برنامه کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در مجموع کلیه کارهای خدماتی که شرکت‌های خدماتی انجام می‌دهند بایستی هزینه مناسب را بگیرند تا بتوانند سرویس مناسب را ارائه دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار