اردبیل؛

ساماندهی واحدهای صنفی بدون مجوز در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ساماندهی واحدهای صنفی بدون مجوز و حل مشکلات تشکل‌های صنفی و خدماتی از مهمترین مواردی است که باید در این زمینه در استان اقدام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحامد عاملی در جلسه کمیسیون نظارت استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت ایجاد شرایط بهتر برای ارائه خدمات مناسب و قابل قبول به متصدیان واحدهای صنفی و مردم است.

وی گفت: در این راستا با رعایت استانداردهای لازم، باید در ضوابط داخلی صدور پروانه کسب تجدید نظر شود تا افراد فعال و شاغل در واحدهای صنفی از این طریق شناسنامه‌دار شوند تا بدون پروانه کسب فعالیت نکنند.

عاملی افزود: ساماندهی واحدهای بدون مجوز و حل مشکلات تشکل‌های صنفی و خدماتی از مهمترین مواردی است که باید به منظور رفع آنها سیاستگذاری‌های لازم انجام شود چرا‌که در این صورت بسیاری از مشکلات موجود اقتصادی و اشتغال در استان برطرف می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه در مورد مشکلات موجود بر سر راه واحدهای اقتصادی و صنعتی استان اردبیل گفت: بدون حرکت چرخ‌های بخش تولید و صنعت نمی‌توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد و باید در این زمینه تلاش و جدیت لازم از سوی بانک‌ها و مسئولان استانی انجام شود تا مشکلات این واحدها برطرف شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.