اردبیل؛

بیمارستان ترومای اردبیل یکی از مهمترین پروژه های استان اردبیل است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بیمارستان ترومای اردبیل یکی از مهمترین پروژه‌های استان اردبیل است که افتتاح آن تحول عظیمی در حوزه سلامت و بهداشت استان به وجود می آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد پورفرضی افزود: تجهیز بیمارستان ترومای اردبیل نیازمند 13 میلیارد تومان اعتبار بوده که این بیمارستان تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان ترومای اردبیل 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با افتتاح این بیمارستان تحول عظیمی در حوزه سلامت و بهداشت استان اردبیل به وجود می‌آید که تجهیز این بیمارستان نیازمند 13 میلیارد تومان اعتبار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: بیمارستان ترومای اردبیل یکی از پروژه‌های بسیار مهم استان اردبیل بوده که عملیات اجرایی این پروژه از چندین سال آغاز شده که امیدواریم این پروژه عظیم هر چه زودتر تحویل مردم منطقه داده شود.

پورفرضی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از بیمارستان ترومای اردبیل روند خدمات درمانی و بهداشتی در استان اردبیل تسهیل می‌شود، گفت: این بیمارستان به سیستم‌های نوین استاندارد، بهداشتی و درمانی مجهز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در ادامه افزود: یکی از سیاست‌های دولت یازدهم در راستای ارائه خدمت به مردم اجرای طرح تحول نظام سلامت بود که در این راستا با رضایت حداکثری مردم مواجه شده و اجرای این طرح روند خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی را به بیماران و مراجعه کنندگان تسهیل کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.